Soit, laat Marusic maar komen. Liet bij Kortrijk al mooie dingen zien en er zit zeker nog een groeimarge op. Kan bovendien uit de voeten op zowel de rechtsachter als rechtsvoor.
Thx voor de info dit wisten we niet
Ik geef enkel mijn persoonlijke mening over deze speler. Daar dient een forum voor me dunkt.
Je moet bijgevolg niet zo denigrerend doen en dit enkel om jouw eigen klaagzang (waar je trouwens geen enkele reden voor hebt, maar wat we hier stilaan al gewoon worden van jou) te verdoezelen.
Ik ook als je me gezaag niet wil lezen sla het dan over .... op naar volgende post
Ik geef enkel mijn persoonlijke mening over deze speler. Daar dient een forum voor me dunkt.
Je moet bijgevolg niet zo denigrerend doen en dit enkel om jouw eigen klaagzang (waar je trouwens geen enkele reden voor hebt, maar wat we hier stilaan al gewoon worden van jou) te verdoezelen.
Ik ook als je me gezaag niet wil lezen sla het dan over .... op naar volgende post
Om over iets anders te praten Keun ; Hoe zit het nu met Devroe ?
06-29-2016, 09:37 PM (This post was last modified: 06-29-2016, 09:38 PM by Turbof.)
Vind het toch wat zuur dat we Kortrijk leegroven (drie spelers nu al, na de trainersstaf) , maakt ons niet echt sympathiek en duidt toch op een gebrekkige scouting bij ons. Twee Serviërs weghalen bij Kortrijk, eigenlijk moet je zelf die Serviërs gaan weghalen in Servië op het moment dat ze nog veel goedkoper zijn. Zoals we met Milic deden, al vind ik die nog steeds geen absolute meerwaarde.
Nee, een gebrek aan scouting blijft een manco. En Vetokele een gemiste kans.
Turbof Wrote:Vind het toch wat zuur dat we Kortrijk leegroven (drie spelers nu al, na de trainersstaf) , maakt ons niet echt sympathiek en duidt toch op een gebrekkige scouting bij ons. Twee Serviërs weghalen bij Kortrijk, eigenlijk moet je zelf die Serviërs gaan weghalen in Servië op het moment dat ze nog veel goedkoper zijn. Zoals we met Milic deden, al vind ik die nog steeds geen absolute meerwaarde.
Nee, een gebrek aan scouting blijft een manco. En Vetokele een gemiste kans.
Idd zo denk ik er toch ook over .... maar versta mc ook wel op korte tijd kan je geen scouting doen en spelers laten groeien
Het is idd duurder maar het risico is wel kleiner als het niets word .... voor de speler zelf zijn wij nu de tussen stop voor de echte grote clubs ....waar wij dan weer groot geld kunnen verdienen
Marusic was anders zeker weg naar Gent maar verkoos ons ..... dus hij gaat alvast veel respect van de supporters krijgen dit seizoen !
Maar gelijk heb je wel turbof ..... wij moeten echt dringend werk maken van een goed scoutinggroep team
Nog één puntje als cyriac vertrekt ? hoop dat ze waardige vervanger hebben voor hem want 3 sterkhouders verliezen is niet niks