Dat denk ik ook, is eerlijk gezegd ook helemaal niet zoveel waard. Verdedigend zelfs in de Belgische competitie niet top, dan ga je het in een betere competitie zeer moeilijk hebben. Had hij niet Lukaku geheten zat hij volgens mij nooit in de nationale ploeg.
De recente uitspraken van Jordan zullen als een boemerang werken.
Beetje bescheidenheid zou hier beter op zijn plaats zijn.
Trouwens in de selectie van de Rode Duivels zaten er nog een paar jongens, laat ons zeggen favorietjes die door veel kenners niet eens zouden geselecteerd zijn.
Lucje Wrote:De recente uitspraken van Jordan zullen als een boemerang werken.
Beetje bescheidenheid zou hier beter op zijn plaats zijn.
Trouwens in de selectie van de Rode Duivels zaten er nog een paar jongens, laat ons zeggen favorietjes die door veel kenners niet eens zouden geselecteerd zijn.
Er zijn toch weinig spelers die er niet bij waren die wel aanspraak zouden kunnen maken op een selectie? Casteels/Sels in de plaats van Gillet, maar dat is maar voor een plaats als derde doelman. Lombaerts mocht er ook bij. En Musonda mocht er misschien ook bij ipv Benteke of Mertens. Voor de rest toch weinig spelers die er niet bij waren die wel een plaats hadden verdiend.
Tja, lijkt me niet onlogisch. Kan ook intrinsiek een stap hoger aan. Of hij regelmatig genoeg is geweest om echt interesse op te wekken, is natuurlijk nog iets anders. Willen en kunnen is niet hetzelfde, al waren zijn play-offs bij momenten uitstekend.
Moet van mij echt niet weg, zie hem graag spelen. Maar is ook niet onvervangbaar en ik zou hem ook niet tegen zijn gedacht houden.