Volgens mij geen pinanti. Soit , de beslissing was in ons voordeel ,dat mag ook eens.
We moesten weer een muur slopen : begin er maar aan.
Wel veel slordige passes , maar ook zeer grote fysieke inzet.
Canesin onder zijn niveau van vorig seizoen : wat is er aan de hand ?
Musona goed bezig !
pinanti Wrote:Volgens mij geen pinanti. Soit , de beslissing was in ons voordeel ,dat mag ook eens.
We moesten weer een muur slopen : begin er maar aan.
Wel veel slordige passes , maar ook zeer grote fysieke inzet.
Canesin onder zijn niveau van vorig seizoen : wat is er aan de hand ?
Musona goed bezig !
Vond het ook geen , of toch heel licht toegekende strafschop .
Het is algemeen geweten dat Canesin het best rendeert met Berrier in zijn rug , maar ja , wie ben ik ?
Heb wel het idee dat men Berrier aan het wegpesten is .
Verder mis ik Jali centraal-als verdedigend middenvelder . Speelt steeds vooruit , weet samen met berrier wat een steekpas is .
we versterken ieder seizoen , dat is een goed teken
de zwakke of mindere schakels worden vervangen of krijgen stevige concurrenten
niemand zal 5 opeenvolgende wedstrijden 200% presteren ,dus af en toe eens wisselen , komt wel goed
wedstrijden die we vorig seizoen thuis niet konden winnen , halen we nu 6 op 6
waarom klagen of roepen om anderen , zij krijgen ook wel hun kansen , aan hen om dan te tonen dat ze beter zijn
never change a winning team
ook al is Jali wellicht een betere verdedigende middenvelder dan bijvoorbeeld Siani gisteren
Proto kroop ook even in de huid van Ovono en bracht een beetje show
Dimata zijn kanon is ook stilgevallen , scoort ook al 3 weken niet
maar we staan toch weer in de top 6 en gaan straks naar SVZW die nog geen doelpunt tegen kreeg
laat ons het eerste tegendoelpunt scoren en winnen, en we komen op gelijke hoogte van de huidige leiders
Dimata is nog maar 18 en speelt z'n eerste wedstrijden in eerste klasse, ik zou die de komende weken toch nog z'n kans blijven geven.
Vond het gisteren een vrij goede wedstrijd van KVO tegen een Moeskroen dat duidelijk niet was gekomen om veel te voetballen. Het tempo en de nauwkeurigheid van de passing mocht met momenten wel beter, maar denk/hoop dat we de komende weken wel nog zullen groeien.
Net als Dirk denk ik overigens dat het beter zou zijn om Berrier te brengen, een beetje meer creativiteit mag toch wel.
Gelukkig voor Siani winnen we de match nog, want hij was wel zeer knullig bij die tegengoal.
Hopelijk kunnen we dit seizoen in de uitwedstrijden wat meer punten halen, dan zullen we wel meedoen voor de prijzen.
Matig qua voetbal, maar toch genoten van de match: de spanning, intensiteit en inzet (vooral in 2e helft) maken veel goed. En met wat geluk (heel lichte penalty, maar waarschijnlijk optelsom van de voorgaande fases) komt klasse dan toch bovendrijven. Héél knappe 2e treffer, zowel qua voorbereiding als de kanonskogel van Marusic zelf.
Siani zal content zijn dat de ploeg zich zo dubbel heeft geplooid om zijn knullige fase voor de openingstreffer uit te wissen. Vond hem voor de rest degelijk spelen, maar als je punten verliest, blijft zo'n fase toch hangen.
Dimata vond ik gisteren sterk. Blijft nog wat ongelukkig in de afwerking, maar hij werkte gisteren enorm hard. Tot op het einde opjagen, gaten trekken (en niet een beetje, maar aan 100% sprint). Hij begint ook intelligenter te worden in duel, dat wordt volgens mij een topper!
Zat achteraf nog te denken over die gele kaart van Proto. Op het moment zelf dacht ik dat hij heel onprofessioneel deed, maar achteraf beschouwd misschien net het omgekeerde: als hij er geen "fase" van maakt, kan die speler van Moeskroen gewoon inwerpen en staat Silvio kansloos in niemandsland. Nu houdt hij met veel show de boel op, pakt een kaart, maar staat wel rustig in doel bij de inworp... Overdreven gedoe of ervaring en professionalisme: blijkbaar een fijne grens ;-)
08-15-2016, 12:58 PM (This post was last modified: 08-15-2016, 01:47 PM by Ward.)
kohae Wrote:Matig qua voetbal, maar toch genoten van de match: de spanning, intensiteit en inzet (vooral in 2e helft) maken veel goed. En met wat geluk (heel lichte penalty, maar waarschijnlijk optelsom van de voorgaande fases) komt klasse dan toch bovendrijven. Héél knappe 2e treffer, zowel qua voorbereiding als de kanonskogel van Marusic zelf.
Siani zal content zijn dat de ploeg zich zo dubbel heeft geplooid om zijn knullige fase voor de openingstreffer uit te wissen. Vond hem voor de rest degelijk spelen, maar als je punten verliest, blijft zo'n fase toch hangen.
Dimata vond ik gisteren sterk. Blijft nog wat ongelukkig in de afwerking, maar hij werkte gisteren enorm hard. Tot op het einde opjagen, gaten trekken (en niet een beetje, maar aan 100% sprint). Hij begint ook intelligenter te worden in duel, dat wordt volgens mij een topper!
Zat achteraf nog te denken over die gele kaart van Proto. Op het moment zelf dacht ik dat hij heel onprofessioneel deed, maar achteraf beschouwd misschien net het omgekeerde: als hij er geen "fase" van maakt, kan die speler van Moeskroen gewoon inwerpen en staat Silvio kansloos in niemandsland. Nu houdt hij met veel show de boel op, pakt een kaart, maar staat wel rustig in doel bij de inworp... Overdreven gedoe of ervaring en professionalisme: blijkbaar een fijne grens ;-)
Ik hield mijn hart vast bij de show van Proto. Was volgens mij ervaring en professionalisme, maar kwam met zijn hoofd vervaarlijk dicht bij dat van Markovic. Al was Markovic ook niet helemaal onschuldig in die fase...
jantje Wrote:Dimata zijn kanon is ook stilgevallen , scoort ook al 3 weken niet
Als Dimata zo blijft spelen, dan scoort hij er wel een aantal dit jaar. Begint hij regelmatig te scoren, dan zullen we hem niet lang kunnen houden bij KVO.
Is piepjong en geeft zich fysisch 101%. We moeten dus rekening houden met een terugval, want hij speelt uiteindelijk zijn eerste matchen in eerste klasse.
Vraag me nog altijd af, hoe Standard zo'n speler heeft laten vertrekken. Een goede Waalse vriend, die dicht bij het bestuur van Standard staat zei me dat het rommelt aan de Maas. De supporters zijn al lang mistevreden en bestuur en trainer/sportieve staf krijgen de club niet opnieuw op de rails... Moet echt geen leven zijn voor Yannick Ferrera, die zich ondertussen zijn overstap van STVV naar Standard waarschijnlijk al dik beklaagt.
kohae Wrote:Matig qua voetbal, maar toch genoten van de match: de spanning, intensiteit en inzet (vooral in 2e helft) maken veel goed. En met wat geluk (heel lichte penalty, maar waarschijnlijk optelsom van de voorgaande fases) komt klasse dan toch bovendrijven. Héél knappe 2e treffer, zowel qua voorbereiding als de kanonskogel van Marusic zelf.
Juist gezien ivm Proto : die weet zéér goed waar hij mee bezig is : door de boel op te houden werd zijn positie beter.
Idem met die faze tegen Club met zijn "letsel" aan de elleboog na contact met Diaby : hield zo het ritme uit een matchfaze waar Club gevaarlijker werd.
Dit is jarenlange ervaring.
wat ik alleen nog goed snap is de positie van MUsona .Ik ben een fan van hem maar zo eerder hoog in het middenveld (te ver van de vleugels en te ver van de diepe spits ) is volgens mij niet ideaal ?Hij is te weinig spelverdeler om hem daar te zetten . Zou hem altijd hoger zetten of anders iemand anders op die plaats (berrier,vdd...) .Het viel echt op dat hij op bepaalde momenten verloren liep op die plaats terwijl hij toch meer aartsgevaarlijk kan zijn dichter bij het doel .