Wij kwamen niet in de match omdat wij niemand met inspiratie hadden op het middenveld. Hoe goed Jonckheere al speelde in de vorige match hoe zwak hij vandaag acteerde. Ook Godeau was nergens in zijn uitvoetballen.
Na 70 min zat ik te bedelen om een speler centraal die het spel verdeelt ipv op te houden maar ik moest tot de 80-ste minuut wachten !!!
carlo Wrote:Wij kwamen niet in de match omdat wij niemand met inspiratie hadden op het middenveld. Hoe goed Jonckheere al speelde in de vorige match hoe zwak hij vandaag acteerde. Ook Godeau was nergens in zijn uitvoetballen.
Na 70 min zat ik te bedelen om een speler centraal die het spel verdeelt ipv op te houden maar ik moest tot de 80-ste minuut wachten !!!
Ben eens blij dat er nog mensen onze gebreken zien ..... We missen idd een middenvelder ipv Siani
die het spel kan verdelen ..... onze spitsen worden niet bediend en onze verdediging krijgt het steeds warmer omdat ze constand ons middenveld overslaan
Jonckhere kwam toch paar keer ze verdediging bij springen en tja godaeu zeg ik al niets meer over
Een punt op Zulte is zeker niet slecht .... Juist ons spel trok op niet veel
Best pittige match gisteren . Toch mooie kansen gehad maar in het spel lagen we toch op een bepaald ogenblik zwaar onder en dan zijn de voornaamste beperkingen van de huidige opstelling (nl links achteraan,centrale driehoek,centrumspits) duidelijk naar voor gekomen tegen een sterke ploeg.
Ik denk dat onze trainer (en hij zal het zekers doen) toch eens goed moet bezinnen hoe hij de huidige opstelling met zijn brede kern gaat aanpassen .Persoonlijk zou ik de 3 punten hierboven op de volgende manier oplossen
- rechter vleugel : VDD heeft het niet slecht gedaan maar ik zou toch gaan voor cappon/marusic of marusic/canesin
- linker vleugel : tomasevic (spijtig om hem uit het centrum weg te halen maar volgens mij geen keuze want antunis valt nog iets te licht uit) /el ghanassy
- centrale verdediging ; milic/rozehnal (misschien ook bossaert maar ik hoop nog steeds dat er een direkt inzetbare CV bijkomt want die is echt nodig)
- centrale as : laag siani met jonkcheere of jali , hoog in punt VDD of berrier
- centrumspits : cyriac of musona en mijn duidelijke voorkeur gaat uit naar musona (minder kopkracht maar veel meer beweegbaar en ploegspeler)
- doelman : proto
de resultaten zijn nog goed, doch het spel trok op niet veel , het was zwak , we liepen erbij en keken ernaar
gelukkig dat Waregem nie gemakkelijk tot scoren kwam , wij hadden de betere kansen ondanks het veldoverwicht van de thuisploeg
't had 0-3 kunnen zijn , doch die lat was weer in de weg en dan die onbegrijpelijke misser van Anthunes
tijd om eens die van op de bank te laten starten
heeft Dimata één schot op doel gegeven ??? van mij mag Cyriac eens starten
en Siani verzwakt elke week , zal zijn maatje Jali missen zeker ???
als ze geen 5 miljoen krijgen voor Jali , dat ze hem dan maar nog een paar seizoenen houden.
ons middenveld mankeert iets
ook jammer dat Canesin het niet aan dufde om die bal in één tijd op de slof te nemen
het kon niet veel slechter uitvallen dan dat schot dat Musona afleverde
al bij al, we staan toch weer in de top 5 en speelden toch al 3 toppers
hopelijk verliezen we nu weer niet tegen de zwakkere ploegen
te beginnen met Beveren, Siebe Schrijvers draait daar weer , dus ze weten hoe laat het is
Positief: een puntje op verplaatsing bij de leider. (Cfr. Club die op verplaatsing verliest). Had vooraf getekend voor die uitslag.
Waregem had weinig open kansen. Als we vergelijken met resultaten vorig jaar. Tegen Genk: verloren. Club: verloren. Moeskroen: gelijkspel. Waregem: verloren. Met die tegenstanders stonden we vorig jaar met één punt.
Negatief: de tegenaanvallen die niet precies genoeg uitgevoerd worden. Hadden daar meer kunnen uithalen. Wij kwamen (2de helft) niet in balbezit om uit te voetballen. We moesten het spel ondergaan. Dimata en Anthunes waren de zwakste schakels. Nog een aantal die al beter gespeeld hebben. We moeten ook rekening houden dat we op VERPLAATSING spelen en dus het spel niet moeten maken. Volgende week tegen een ploeg die alles gesloten zal houden. Wordt moeilijk.
Antunes kwam idd soms veel tekort .... wat ik zo raar vind is dat we een bossaerts halen en hij geen basisplaats kan verzilveren boven bv. een godeau ?? is die jongen niet fit of kan hij gewoon niet mee ??
ik zei al van in het begin laat dimata invallen en breng die jongen op het gemak .... hoe langer hij er gaat staan ...hoe meer hij tegen zichzelf gaat vechten om te scoren .....
We missen idd een jali die rust brengt in het middenveld .... maar die ook een pas kan geven in de voeten
Siani loopt er bij en weet het zelf niet meer denk ik .... vorige week ook al , nog te zwijgen van ze balcontrole
Zeer blij met een punt .... maar niet met het voetbal die we zagen ... bij momenten werden we gewoon weggetikt
die terug speelballen op de keeper leren we maar niet af we kwamen paar goed weg gisteren met Antunes en godeau hun passen op proto
Volgende week Beveren ..... hoop dat we onze lessen hebben getrokken van vorig seizoen
Was da een zwakke 2 de helft zeg!!!
Komen nog goed weg met 1 punt
Zou jali nog nie wegdoen we'
Siani al weken zwak,zwak supper zwak
Die tegengoal is zijn schuld na het zoveelste balverlies!!!
Hopelijk ziet de trainer da ook in!!!!!
Ik heb het beetje gehad met dat gezaag hier hoor : Jali moet er weer in, Antunes is zwak, Berrier moet spelen, Dimata is zwak, onze kapitein is niks waard, is Jonckheere zijn plaats niet, ... Man man man !
Ik zag een goede wedstrijd met een KvO dat na de vroege 0-1 logischerwijs op de counter speculeerde en een sterk Zulte Waregem dat, in eigen huis hè !, hoog druk zette. Op basis van de kansen in de eerste helft verdienden we de zege, op basis van tweede helft verdiende Zulte de zege. Logisch gelijkspel dus tussen twee clubs die allebei play off 1 zullen spelen.
Ik vond Berrier trouwens niet veel soeps tijdens zijn invalbeurt, vaak balverlies, net als Cyriac. Vandendriessche speelde sterk, zowel op rechts als centraal. Ook Tomasevic weer rots in de branding. Volgende week toch eens Dimata laten rusten en Cyriac of Musona in punt, al doet die laatste dat uitstekend op de tien, man van de match voor mij. Siani zoekt wat naar zichzelf laatste twee matchen maar tegen Genk en Brugge was ie , net als Jonckheere, erg sterk dus dat komt wel goed.
O ja, kunnen wij aub in de toekomst ook zo een prachtige staantribune zetten achter doel ?