08-21-2016, 01:48 PM (This post was last modified: 08-21-2016, 01:51 PM by ostend4ever.)
Zwakke match???? Vond het een Wedstrijd op POI-niveau waarbij de thuisploeg alles gaf en waarbij kvo speculeerde op de omschakeling. Zelfs bij SVZW schiepen we een pak kansen in een match waar het logisch was dat de thuisploeg domineerde. Ze speelden aan een zeer hoog tempo waardoor het voor kvo moeilijk was in balbezit te komen. Trouwens, ze staan terecht bovenaan. Er gaan niet veel ploegen aan de gaverbeek ptn pakken... Dus een zwakke match van kvo is ver gezocht.
Siani nie zwak
Vorige week goal dankzij hem
Gisteren balverlies en goal
Speelt al van de play-offs onder zijn niveau!!!
Heb nie gezegd zwakke match
Maar wel 2 de helft!!!
Voor de match ging ik tekenen voor gelijkspel!!!
Maar die gemiste kansen zullen ons nog eens zuur opbreken!!!
Zou dimata toch eens laten invallen
'de gemiste kansen ons zuur opbreken'... Onzin want we zijn nog maar vier speeldagen ver. Trouwens, we hebben al 3 toppers achter de rug en hebben 7 op 12. De moeilijkste wedstrijd wordt die van komende zaterdag. Het zal 90' beuken worden tegen een muur. Als, met nadruk op 'als' we winnen... is de start geslaagd te noemen.
08-21-2016, 05:08 PM (This post was last modified: 08-21-2016, 05:09 PM by kohae.)
Ik vond het eigenlijk best entertainend, met heel snel spel dat goed over & weer ging. En ja, het was niet bijster zorgvuldig. Maar al eens een volledige match van de Premier League gezien? Da's misschien nog net iets sneller, maar ook vaak onzorgvuldig. Het was nu eenmaal een cupmatch, en dan ben ik blij om te zien hoe hard de ploeg gestreden heeft & dat we een punt pakken tegen een (momenteel) zeer sterke tegenstander. En met wat meer chance, winnen we afgetekend.
Maar ja, de meeste supporters vinden het blijkbaar leuker om te zeggen wat ze niet goed vonden. Elk zijn ding, natuurlijk, maar ik haal er mijn energie niet uit.
Oh ja: ik vond Siani gisteren niet zwak (ook vorige week niet, ondanks zijn flater. Eigenlijk best een degelijk seizoensbegin), vond Berrier gretig invallen & blijf ervan overtuigd dat Dimata een topper-in-wording is. Maar ja, da's mijn positieve bril.
Inderdaad, al dat geklaag altijd, we hebben nu eens iets deftigs als ploeg en op gebied van infrastructuur !
Het verschil met verleden jaar , kijk maar es naar de punten tegen dezelfde ploegen !
NIET BLIJ ga naar clup kijken , het is daar veeeel beter
Ben ondertussen aan mijn 56e. seizoen als supporter van eerst ASO en daarna KVO bezig...
Heb zowat alles meegemaakt. Roetsjen van derde klasse naar eerste klasse net zoals roetsjen terug. Jarenlang krasselen in derde en tweede klasse. De bijna doodstrijd van KVO tijdens het seizoen 2010-2011 in tweede klasse, toen Fredje Vanderbiest ons redde... en de club nauwelijks nog supporters had.
Wat daarna gebeurde was als een droom. De promotie onder Fredje Vanderbiest naar eerste klasse in seizoen 2012-2013. Met het jaar daarop een start, die mij voor het ergste deed vrezen - de club kon zich echt geen nieuwe degradatie naar tweede veroorloven. Daarna kwam de wissel Lejaeghere-Coucke en de rest is geschiedenis.
Als ik de discussies op dit forum volg, dan denk ik soms dat veel supporters niet meer weten wat deze club allemaal meegemaakt heeft en dat waar we nu staan een wonder is en blijft.
Wanneer sommigen dan nog extra versterking vragen - wie zal dat betalen? Marc Coucke kan wel voor de centen voor de aankoop zorgen, maar de lopende inkomsten van de club kunnen de lonen van die extra versterking waarschijnlijk niet aan. Een te brede kern zal bovendien leiden tot ontevredenheid bij de spelers, die niet aan spelminuten komen - en dat altijd maar klagen over het spelpeil.
Vorig jaar haalden we 1 op 12 in deze matchen... Dit jaar 7 op 12 en met wat meer geluk stonden we vandaag mee aan de leiding of zelfs aan de leiding.
Vorig jaar speelden de tegenstrevers tegen een ploeg, die nog moest bevestigen. Het seizoen 2014-2015 was toch inderdaad ietsje minder geweest, om van KVO een topploeg te maken in de ogen van onze tegenstrevers. Dit jaar spelen onze tegenstrevers allemaal met of respect (Club Brugge, Genk en Zulte-Waregem), of met een betonnen muur (Moeskroen) tegen een ploeg, die terecht of onterecht aanzien wordt als een certitude voor Play-off 1 en door sommigen zelfs als een outsider voor de titel.
En wat betreft de match tegen Zulte-Waregem, als Musona zo blijft spelen dan kunnen we hem niet houden...
Ward Wrote:Ben ondertussen aan mijn 56e. seizoen als supporter van eerst ASO en daarna KVO bezig...
Heb zowat alles meegemaakt. Roetsjen van derde klasse naar eerste klasse net zoals roetsjen terug. Jarenlang krasselen in derde en tweede klasse. De bijna doodstrijd van KVO tijdens het seizoen 2010-2011 in tweede klasse, toen Fredje Vanderbiest ons redde... en de club nauwelijks nog supporters had.
Wat daarna gebeurde was als een droom. De promotie onder Fredje Vanderbiest naar eerste klasse in seizoen 2012-2013. Met het jaar daarop een start, die mij voor het ergste deed vrezen - de club kon zich echt geen nieuwe degradatie naar tweede veroorloven. Daarna kwam de wissel Lejaeghere-Coucke en de rest is geschiedenis.
Als ik de discussies op dit forum volg, dan denk ik soms dat veel supporters niet meer weten wat deze club allemaal meegemaakt heeft en dat waar we nu staan een wonder is en blijft.
Wanneer sommigen dan nog extra versterking vragen - wie zal dat betalen? Marc Coucke kan wel voor de centen voor de aankoop zorgen, maar de lopende inkomsten van de club kunnen de lonen van die extra versterking waarschijnlijk niet aan. Een te brede kern zal bovendien leiden tot ontevredenheid bij de spelers, die niet aan spelminuten komen - en dat altijd maar klagen over het spelpeil.
Vorig jaar haalden we 1 op 12 in deze matchen... Dit jaar 7 op 12 en met wat meer geluk stonden we vandaag mee aan de leiding of zelfs aan de leiding.
Vorig jaar speelden de tegenstrevers tegen een ploeg, die nog moest bevestigen. Het seizoen 2014-2015 was toch inderdaad ietsje minder geweest, om van KVO een topploeg te maken in de ogen van onze tegenstrevers. Dit jaar spelen onze tegenstrevers allemaal met of respect (Club Brugge, Genk en Zulte-Waregem), of met een betonnen muur (Moeskroen) tegen een ploeg, die terecht of onterecht aanzien wordt als een certitude voor Play-off 1 en door sommigen zelfs als een outsider voor de titel.
En wat betreft de match tegen Zulte-Waregem, als Musona zo blijft spelen dan kunnen we hem niet houden...
Ik aan mijn 45 ste en je hebt groot gelijk, we hebben de goede en slechte tijden meegemaakt. Maar nu het enkele jaren goed gaat hebben we ook weer de
succes supporters. Laat ons eens allemaal met de voetjes op de grond blijven. Toen Desimpel (degene van het bokaal) overleed was het bijna over met KV.
Dus hopelijk leeft onze voorzitter nog héél lang want anders? Politiekers komen ook alleen maar als het ergens goed gaat.