ik zit aan mijn 52st jaar als oostende supporter (eerst aso en dan kvo) en het is nu inderdaad super genieten en zoals vermeld door anderen is het belangrijk om met de voetjes op de grond te blijven .....Neemt niet weg dat ik toch nog graag een CV er zou bij hebben tenzij Bossaerts toch inzetbaar is .
Gelijk hoe, van verplaatsing naar ploegen als eeklo,zele,lede,louviere,meerhout........naar thuismatch in nieuw stadium en dan de club kloppen is toch wel super zalig .
Wat ik wel persoonijk hoop, is eens een europese verplaatsing te kunnen meemaken met mijn lievelingsclub .... GO KVO
Ik ben al 60 - 65 jaar supporter van eerst ASO later KVO , de tijd dat club Brugge nog in 2de speelde .Pol Garnaeye was onze internationale keeper . In die tijd gingen naar een derby meer dan 10.000 toeschouwers . Ik herinner me dat zo ongeveer 50 jaar geleden met Pol Vrancken in het doel we de verplaatsing naar Molenbeek maakten met een speciale voetbaltrein . Er was een enorme ambiance en er werden zaken geroepen die nu algemeen als racistisch beschouwd worden . Ik heb de betreurde Laurent Verbiest nog de dan +/- 18-jarige Brugse international Goyvaerts weten belachelijk maken in de 16 . De supporters stonden gemengd onder elkaar en soms werd er tijdens de match gevochten , man tegen man , met soms een bloedneus tot gevolg en na de match dronken ze samen een glas. Er was ook een kleine optocht met de officiele vaandels van de verschillende supportersclubs .
Met wat geluk hadden we deze match gewonnen.
Het was niet aan ons om het spel te maken : je gaat toch geen ruimte geven aan dit Zulte Waregem ?
Wat ik wel mis is iemand die rust brengt op het middenveld.
En : Musona is ZEER sterk bezig , speelt een trapje hoger dan vorig seizoen , snelheid , techniek ,..... al 3 X de deklat , ...........
08-23-2016, 07:18 PM (This post was last modified: 08-23-2016, 07:24 PM by gintonic.)
Ward Wrote:Heb zowat alles meegemaakt. Roetsjen van derde klasse naar eerste klasse net zoals roetsjen terug. Jarenlang krasselen in derde en tweede klasse. De bijna doodstrijd van KVO tijdens het seizoen 2010-2011 in tweede klasse, toen Fredje Vanderbiest ons redde... en de club nauwelijks nog supporters had.
ik ben een van de 'jongere' fans,maar ga volledig akkoord. Ongelofelijk traject waar het einde nog lang niet in zicht is. Ik zie KVO Europees spelen een van de volgende jaren. Noem me zot het kan mij niet schelen. Met de juiste lange-termijn-sleutel breekt KVO zelfs potten op Europees niveau. Voorzitter en trainer durven dromen en werken hard. Een fantastische ploeg die alleen maar kan beter worden. Fuck haters. KVO 4ever.