waar was ons middenveld met de inbreng van Berrier kwamen de passen toch beter uit waarom krijg hij niet meer zijn
kans en Siani wel die geen bal in zijn voeten kan houden het is niet omdat hij niet meer geliefd is dat je een betere speler
niet moet opstellen
Ik snap niet dat Siani hier met de vinger wordt gewezen. Na het rood v Jonckheere speelde hij een uur helemaal alleen centraal op het middenveld, tegen 2 man v Beveren. Die mens heeft onwaarschijnlijk hard geknokt om de boel recht te houden, maar werd echt wel aan zijn lot gelaten. Gelukkig kwam VDD toch nog in de ploeg om het evenwicht te herstellen.
kohae Wrote:Ik snap niet dat Siani hier met de vinger wordt gewezen. Na het rood v Jonckheere speelde hij een uur helemaal alleen centraal op het middenveld, tegen 2 man v Beveren. Die mens heeft onwaarschijnlijk hard geknokt om de boel recht te houden, maar werd echt wel aan zijn lot gelaten. Gelukkig kwam VDD toch nog in de ploeg om het evenwicht te herstellen.
Verder uitstekend debuut v Bossaerts!
Siani is niet de spelmaker ...dat is het probleem , in het systeem dat wij spelen heb je zo iemand nodig ( gelijk een kums enz...)
dat kan Siani jammer genoeg niet .... waarom draait het niet vooraan omdat de aanvoer veel te lang duurt
een berrier kan dat wel in één tijd spelen (wat er met berrier aan de hand is ?? Yves gaat wel ze reden hebben )
Vorig seizoen vroeg ik al eens vervanger voor Siani ..... mss hem eens laten rusten kan wonderen doen
ik vind hem ook een heel toffe vriendelijke gast ...maar daarmee win je geen wedstrijden
Canesin ,el ghannasy en musona .... terechte opmerking van Yves komen verdedigen hebben ze geen kaas gegeten gisteren
wat was iedereen blij om bossaerts aan het werk te zien !!! kuiste zelfs werk van tomasevic op .... heel sterk debuut !!
dusenne is al vergeten !! we hebben beter materiaal in huis
Punten zijn belangrijk. Dit is gelukt: we hebben de 3 punten. Vorig jaar eindigde de match op 3-3. Weeral 2 punten meer.
Bij zo'n hitte voetballen is niet gemakkelijk. De 2de helft was het "vat af". Dit viel op. De spelers van Beveren oogden frisser.
Het was een knotsgekke match. Een blunder van het jaar en 2 rode kaarten. Het mag ook eens meezitten!
Beveren had bijna geen kansen maar ze maken wel een doelpunt.
Feestje op KV niettegenstaande het niveau van het vertoonde voetbal!!!
Bossaerts een meevaller.
Mijn punt is dat er geen enkele speler in België gisteren beter had gekund dan Seba gisteren: helemaal alleen centraal tegen 2 man, terwijl de voorste 4 (Yassine, Fernando, Musona & Cyriac) hun man meer dan eens laten lopen. Dan kan je Pogba of wie dan ook opstellen, dat is een onmogelijke opdracht. Om dan iemand met de vinger te wijzen die bij 30° waarschijnlijk 15km heeft gelopen om toch te proberen de boel recht te houden, vind ik niet correct.
Feit is dat de 4 vooraan gisteren gewoon niet erg in hun doen waren (geen drama, kan gebeuren), en dan wordt het sowieso moeilijk.
Siani heerste inderdaad op het middenveld, te absurd voor woorden om hem met de vinger te wijzen. Kan trouwens ongelooflijk goed voetballen, wordt hier precies gedaan of hij is een non-voetballer.
als El Kanniepassy ( zo werd hij genoemd in Gent )
eens zijn paardenbril zou afdoen als we in de tegenaanval zijn
dan zouden we véél gevaarlijker zijn
maar nee, meeneertje loopt een half terrein af met de bal aan de voet
en geeft dan te laat een slordige pas, waar de andere aanvallers niets meer mee kunnen doen
links en rechts lopen er twee aalvlugge spitsen , ze vragen de bal in de diepte
maar hij houdt liever de bal
werd terecht vervangen ,
ik zie hem nochtans graag spelen
hij kan eens iets forceren , hij maakt een actie
maar overdrijft soms op de verkeerde momenten
een tegen aaval met drie tegen twee wordt verprutst door zijn egoïsme.
er zijn geruchten dat Conté naar KVO wil komen , ehwel ik krijg daar schrik van
want dat is ook een balverliefde , dribbelen.....dribbelen en nog eens dribbelen
Moeizame doch zekers verdiende overwinning van KVO. Bossaerts was echt heel goed maar dit vraagt natuurlijk op bevestiging maar dan zouden we qua CV's toch goed zitten .Kritiek op SIANI is absoluut in mijn ogen niet verantwoord . Hier en daar inderdaad een slecht pass maar als je bijna alleen alle gaten moet dichten dan kan dit gebeuren . Is volgens mij echt onmisbaar.
Ik maak mij wel wat zorgen over jonckheere .Op genk had hij geluk met de arbiter want had daar al een tweede gele kaart moeten gekregen hebben voor wild wegtrappen na gefloten overtreding . Gisteren terecht uitgesloten . Weet niet goed of het te maken heeft met zijn enthousiasme (wat ik echt hoop) of eerder problemen met de snelheid van uitvoering . In elk geval moet Hein dat eens uitpraten want anders kan ons dat nog punten kosten en indien geen verbetering dan zijn er alternatieven binnen de kern ..