jantje Wrote:als El Kanniepassy ( zo werd hij genoemd in Gent )
eens zijn paardenbril zou afdoen als we in de tegenaanval zijn
dan zouden we véél gevaarlijker zijn
maar nee, meeneertje loopt een half terrein af met de bal aan de voet
en geeft dan te laat een slordige pas, waar de andere aanvallers niets meer mee kunnen doen
links en rechts lopen er twee aalvlugge spitsen , ze vragen de bal in de diepte
maar hij houdt liever de bal
werd terecht vervangen ,
ik zie hem nochtans graag spelen
hij kan eens iets forceren , hij maakt een actie
maar overdrijft soms op de verkeerde momenten
een tegen aaval met drie tegen twee wordt verprutst door zijn egoïsme.
er zijn geruchten dat Conté naar KVO wil komen , ehwel ik krijg daar schrik van
want dat is ook een balverliefde , dribbelen.....dribbelen en nog eens dribbelen
Gisteren was El Ghanassy inderdaad niet top. Maar de voorbije 4 matchen én de play-offs was hij fantastisch. Niet te snel veroordelen dus.
Siani is geen slechte speler !!
Voor sommige even verduidelijking over Siani ..... als hij twee tegen één stond dan klopt er iets toch niet
Ofwel doet er iemand dan ze taak niet in het middenveld ofwel is er iets mis in het systeem van Yves waar Siani dan tekort komt als hij telkens 2 tegen 1 sta
We spelen bijna zelfde als Hein , opkomende backs met aanvallend voetbal
ons middenveld mist een goeie jali in dat systeem waar Siani dan pak werk van ze schouders haalt
en een goeie lange pas geeft
Een echte spelmaker in het middenveld met één tijds voetbal zonder al teveel gedribbel en pasjes achteruit dat missen we volgens mij
Keun Wrote:Siani is geen slechte speler !!
Voor sommige even verduidelijking over Siani ..... als hij twee tegen één stond dan klopt er iets toch niet
Ofwel doet er iemand dan ze taak niet in het middenveld ofwel is er iets mis in het systeem van Yves waar Siani dan tekort komt als hij telkens 2 tegen 1 sta
We spelen bijna zelfde als Hein , opkomende backs met aanvallend voetbal
ons middenveld mist een goeie jali in dat systeem waar Siani dan pak werk van ze schouders haalt
en een goeie lange pas geeft
Een echte spelmaker in het middenveld met één tijds voetbal zonder al teveel gedribbel en pasjes achteruit dat missen we volgens mij
Zéér juist !
Vooral de laatste zin.
Ik begrijp ook niet waarom de wissel na de rode kaart van Michiel zolang duurde ! Sta daar maar in het geval van Siani.
Deze post van Keun mag eens gelezen worden door trainer , sportief directeur en bestuur.
Al met al een zeer goede start, rekening houdend met de tegenstrevers. We speelden tegen 3 POI-kandidaten en tegen 2 POII-ploegen. We staan in de kop van het klassement. Het voetbal was niet steeds vloeiend, maar de resultaten zijn er. KV was steeds een evenwaardige tegenstander. Een aantal spelers zijn ook positief geëvolueerd. We missen inderdaad nog "iets meer rust" op het middenveld.