Tegen KVK hebben we iets recht te zetten !
De verdediging ja , en al die blablabla van Musona rechts en Ganassy links en zever en zever en blablabla ,
WEET JE WAT , ze kunnen gewoon niet mee als er kort op de man wordt gespeeld, niet technisch genoeg om snel spel te leveren als er kort op de man wordt gespeeld.
Je mag nog zoveel keren roteren , het lukt niet !!!!
Verleden jaren hadden we nog een verassingseffect , das gedaan nu , finito !!!
Jammer maar helaas pindakaas, we zullen uit een heel ander vaatje moeten tappen , he ???
09-30-2016, 09:58 PM (This post was last modified: 09-30-2016, 10:00 PM by Keun.)
dat kom je tegen als je buitenhuis geen punten pakt !!
We dachten alweer dat de 3 punten binnen waren ....
raar dat Yves niet zei dat het goed was ?? ze vervangingen kwamen veel te laat en dan haalt hij nog de beste man van het plein ( berrier)
Ze vervangingen snap ik ook al niet ....had liever vdd voor Siani zien in komen
We zitten meer dan jaar achter conte .... om hem dan wekelijks op de bank te laten en wat een bank hadden we vandaag !!!!
Play off 1 is opeens ver weg .....
Jonckhere , berrier, marusic beste spelers op veld !!!!
We verdienen geen overwinning ...een punt is juiste uitslag !!
weer eens in de laatste seconden punten weggegeven gvd dat moet toch beter Canesin maakt 2 fouten pn 2 minuten BRENG hem dan 15min voor het einde in of laat de ploeg staan dan fout van de trainer weet ook wel dat je moet veranderen voor tijd te winnen maar dat zijn ZEER dure punten toch,nog iets ik zit in de E er moet verandering komen op gebied van drank en eten ver leden week was er helemaal geen bier laat staan een pakje friet, als het zo voort gaat ga ik terug naar de C,daar zijn er meer mogelijkheden ,de eerste match stonden er nog 2 vuilnisbakken nu niks meer als jullie ZO graag kuisen mij geen probleem dan gooi ik het maar opde grond,enfin hey moet beter als spel en organisatie
Eerst en vooral : moesten we Proto hebben gehaald voor zo een salaris en contract vier jaar ? Hadden we niet beter geopteerd voor jonge doelman ? Ga op beide goals niet vrijuit, dacht dat kleine Carré altijd voor keeper was.
Twee, waarom zo hoog verdedigen op die fases? Sta verdorie drie meter lager, nu kunnen ze op snelheid inlopen en de onze staan stil.
3, eerlijk is eerlijk Berrier goeie match, net als andermaal Jonckheere, wat een seizoen is die bezig.
4, vond de keuzes Vd trainer vrij logisch. Pedersen valt nie slecht in maar mist wel twee zuivere kansne.
5 ik vond het echt niet zo slecht. Stvv verloor ook pas op einde van Gent. Dus zeker geen slechte ploeg. Moesten altijd gewonnen hebben
geertje Wrote:Zopas de beelden gezien bij beide tegen doelpunten DRIE man vrij voor Proto.
Een Zwitserse kaas heeft minder gaten dan onze verdediging.
Klopt, telkens 3 vrije spelers voor de neus van Proto :mad:
En op dit niveau betaal je dit cash.
Het is nu aan de staff en de spelers om dit in de toekomst te voorkomen.....
1. Slecht resultaat , goede wedstrijd.
2. Veel inzet van beide ploegen
3. Pedersen kon twee keer de wedstrijd beslissen maar deed het niet - invalbeurt was volgens mij dan ook niet zo goed
4. In de laatste minuut maak je geen onnodige fout
5. Vraag mij ook af waarom er op dergelijke vrije trappen zo ver van doel verdedigd wordt (alle ploegen doen het)
6. Berrier was goed maar ik vond dat er toch niet veel gevaar uitging van zijn acties - moet centraler spelen
7. Jonckheere beste man
8. Milic stond de hele match tegen twee man - experiment met Musona volgens mij niet geslaagd
9. Stvv verdiende punt - ik vond ze de beste bezoekende ploeg die wij dit seizoen al aan het werk hebben gezien
Berrier vond ik terug een aanwinst voor deze zieke ploeg
Millic stond idd veel gedekt door stvv .... maat millic is Lb !!! waarom staat hij constand zo hoog ??
hij kan niet belopen wat lukaku deed ! blij rozehnal terug te zien
Proto gaat in de fout volgens mij (2x) zelfde fases
Jonckhere en berrier samen man van de match volgens mij .,Siani zwakste .... maar daar hebben we nie veel aan
Telkens is het zelfde liedje .... volgende week moet het beter
Yves verteld ze doen niet wat ik zeg ?? Wel dan hebben we weeral probleem
Hoe lang is het geleden dat er enkele geen zin hadden in trainen
Trek ik de trainer al in twijfel ....neen , maar als het zo voort gaat kost het ze kop en blijft Devroe terug uit de wind
We hebben dringend klinkende overwinning nodig !! op kvm ? denkt het niet .... thuis tegen kvk ... denk niet
*4got* Wrote:Vindt er niemand dat de tweede goal van stvv buitenspel was?
Ik dacht net hetzelfde en heb de fase wel 10 keer herbekeken in slowmotion en dan zie je dat Gerkens net geen buitenspel staat.
Trouwens zelfs al stond hij net wel buitenspel: zo iets is echt extreem moeilijk voor een lijnrechter om te zien...
10-01-2016, 05:21 PM (This post was last modified: 10-01-2016, 05:33 PM by carlo.)
Na het debacle op Charleroi moest het tegen STVV gebeuren. Eindelijk Rozenhal centraal (gelukkig toeval) en Berrier centraal. Maar vooraal MOEST canesin weer naar de bank omdat een ex KVK altijd moet spelen. Hoeveel assists heeft die flankverdediger al als vleugelspeler ??
Hoe ver kan je gaan om een ras talent als Canesin kapot te krijgen.... enkel wat invalbeurten van hooguit 15 minuten, als het kalf al verdronken is en voor de rest ...
Wanneer gaat hij eens WILLEN inzien dat je Canesin Re voor en Berrier op de 10 zet om snelheid en mooi voetbal te brengen. Geef mij dan Akpala vooraan, al was het maar het laatste halfuur hard te werken en laat asjeblieft Rozenhal staan centraal want beter dan Milic of Gedeau enz ... samen. Hoeveel gaten heeft hij weer dicht gelopen? Wie was als enige verdediger bij zijn man bij die laatste vrije trap? Inderdaad, Rozenhal, de andere waren paaseiertjes aan het rapen.
Ja ik ben weer gloeien kwaad om zoveel onwil. Deze ploeg is geen ploeg meer. Een ploeg zonder vaste structuur, zonder ruggengraat, zonder de beste speler op zijn beste positie.