10-16-2016, 08:57 PM (This post was last modified: 10-16-2016, 09:05 PM by gintonic.)
Sterke wedstrijd van kvo!! Musona en conte ZEER sterk. Musona was werkelijk o-ve-ral. Conte loopt na 91 min nog de benen van zijn lijf, zeer straf. Ik verstond de wissel van berrier niet zo goed en ook cyriac had er hem uiteindelijk wel eens ingekregen denk ik. Maar we winnen dus wie ben ik? Thuis tegen kortrijk meer van dat!!!. Terug op weg naar het swingende kvo van eerste helft vorig jaar..? Komaan kv!!!!!!
Wanneer zal Vanderhaeghe eens zijn paardenbril afzetten Berrier was weer de eerste vervanging en hij was één van de beste bij KVO , toch een proficiat voor de ploeg
na de vervanging van Berrier waren de passen en het samenspel ver te zoeken en nog eens wanneer zal eens Canesin en Berrier te samen mogen aan de aftrap staan
johnny Wrote:Wanneer zal Vanderhaeghe eens zijn paardenbril afzetten Berrier was weer de eerste vervanging en hij was één van de beste bij KVO , toch een proficiat voor de ploeg
na de vervanging van Berrier waren de passen en het samenspel ver te zoeken en nog eens wanneer zal eens Canesin en Berrier te samen mogen aan de aftrap staan
Denk dat canesin nog even op de bank mag plaats nemen ... als conté zo blijft spelen
verstond ook de wissel niet van berrier ..... doelpunt van godeau komt wel van berrier
en terug geen jali waarom slikken we nog altijd die doelpunten .... omdat voor onze verdediging niet word terug gekomen of veel te laat .... dat kan je als verdediger niet telkens opvangen
blij voor conté ... wel raar dat hij niet vierde
Toch superblij met de eerste 3 punten buitens huis
Terug een match gezien met veel goesting!!
Sorry dat ik het zeg, maar het spel gaat toch veel vlugger als siani er niet inzit!!!
Laat hem maar enkele weekjes aan de kant!!!
Wee zeer sterke musuna gezien!!
En conté amaai wat was die goed!!!
Had zo mijn twijfels over die gast, maar heeft me positief verast!!!
Nu nog die foutjes achterin wegwerken en we zijn terug op de goede weg!!
Proficiat kV,en op naar volgende week tegen kvk!!!
Ik zal ook mijn mening over conté moeten bijschaven. Als hij zoals gisteren blijft spelen, dan gaat hij niet snel meer uit de ploeg.
Ook Musona speelde super, met heel veel vertrouwen en lijkt zijn ideale positie te hebben gevonden.
Een basisplaats voor Fernando zit er jammergenoeg niet al te snel aan te komen.
Hoopgevend is wel dat we veel kansen creëeren (al was KVM nu ook nie echt top), maar de afwerking moet toch nog vééél beter de volgende weken.
Jammer dat we terug 2 doelpunten slikken. De verdediging moet echt nog beter. Dit is al een aantal jaren ons zwakke punt. Positief is dat we een doelpunt maken op een stilstaande fase. 2 doelpunten worden gescoord door 2 "bankzitters" van de vorige weken. Dit bewijst de sterkte van onze bank. Berrier is toch wel een schakel die de ploeg stuurt en de samenhang bevordert. We staan terug waar we moeten staan: in de top-6. In de volgende matchen mogen we niet meer morsen met punten. Ook opvallend is dat we steeds tegendoelpunten slikken op het einde van de match. De laatste minuten zijn een echt een horror-verhaal!!!!!!