Turbof Wrote:Ik ga er niks meer over zeggen behalve het feit dat Vanderhaeghe en Devroe er toch blijkbaar ook zo over denken dat hij te weinig rendement haalde bij Kvo. Gaf Devroe aan in extra time (hij was zelfs verrast over zijn goede match) en zei Vanderhaeghe in de kranten. Moeten zij dan ook een witte stok hebben ?
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Berrier en als hij speelt zoals tegen Standard mag ie blijven staan en zelfs contract verlengen. Gaat mij er enkel om dat ie prijs kwaliteit in drie jaar te Weinig bracht, das alles. Maar das blijkbaar moeilijk om te begrijpen.
Proficiat Turbof , ik schrok mij bijna een bult toen U verklaarde dat Devroe en uzelf voor het eerst dezelfde mening zouden hebben ( wat ik echter ten zeerste betwijfel ).
Ik vermoed dat ge zelf ook gevoetbald hebt en een speler waart die er ook zijn kop of hoofd durfde voorleggen vandaar warschijnlijk die h.....schade .
Het voordeel is onze grote kern. Wisselmogelijkheden genoeg. Sommige spelers krijgen hier minder krediet en worden zelfs afgebroken. Met 11 vedetten die niet voor mekaar werken kom je er niet. Je hebt een paar waterdragers nodig in je elftal, enkele jongens die het vuile werk opknappen en die hierdoor minder in de picture komen. Die jongens zijn wel heel nuttig en verdienen die kritiek zeker niet.
11-02-2016, 06:57 PM (This post was last modified: 11-02-2016, 07:02 PM by pinanti.)
Turbof Wrote:Ik ga er niks meer over zeggen behalve het feit dat Vanderhaeghe en Devroe er toch blijkbaar ook zo over denken dat hij te weinig rendement haalde bij Kvo. Gaf Devroe aan in extra time (hij was zelfs verrast over zijn goede match) en zei Vanderhaeghe in de kranten. Moeten zij dan ook een witte stok hebben ?
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Berrier en als hij speelt zoals tegen Standard mag ie blijven staan en zelfs contract verlengen. Gaat mij er enkel om dat ie prijs kwaliteit in drie jaar te Weinig bracht, das alles. Maar das blijkbaar moeilijk om te begrijpen.
Ik denk dat Turbof hier wel gelijk heeft , behalve Berrier in zijn eerste seizoen bij ons.
Laat ons eventjes teruggaan in de geschiedenis. KVO promoveerde naar de JPL, dat was voor Coucke zijn intrede deed als voorzitter. Ik herinner me nog onze eerste wedstrijd op Genk. 3-0 op onze doos en we waren er niet aan te pas gekomen. Langs alle kanten overlopen, geen doelpoging die naam waardig verricht.
Ik reed huiswaarts met de verontrustende zekerheid dat KVO met dit voetbal geen wedstrijd kon winnen dit seizoen. Kortom KVO was een vogel voor de kat dat eerste seizoen.
Dan verscheen Coucke ten tonele. Toendertijd deed deze naam nog niet echt deuren opengaan (in de voetbalwereld). Hij besefte meteen dat er ervaren spelers met een meerwaarde dienden aangetrokken te worden wilde hij, en bij uitbreiding KVO, standhouden in eerste klasse. Echter, KVO was in het voetbalwereldje nog altijd een vies woord, spelers met eersteklasse-ervaring trokken hun neus op wanneer ze ook maar het woord KVO hoorden fluisteren. Coucke was zich dan ook meteen bewust dat hij zijn geldbeugel zou moeten opentrekken om dergelijke spelers aan te trekken. Welnu, Turbof en co, Berrier was de eerste speler die zijn oor te luisteren legde om het KVO-verhaal te aanhoren. Wanneer hij als eerste ervaren speler een contract ondertekende trad hij in feite op als katalysator voor ons geliefde team waardoor spelers als een Canesin en Lukaku plots ook bereid werden gevonden eens te komen luisteren naar Couckes project. De rest van het verhaal kennen we ondertussen. Waarmee ik maar wilde zeggen dat het dankzij Berrier is dat KVO staat waar het thans staat. Dat het volgens u misschien tegen een te hoge prijs is moet jij er maar bij nemen. Ik denk dat Coucke en vele anderen er anders over denken.
Daarom, bedankt Franck, om voor KVO te willen spelen.
ook al ben ik van oordeel dat Berrier sportief niet altijd de hoge verwachtingen heeft ingelost, momenteel is hij bère en laten we hopen dat het nog even zo blijft. Ook tijdens zijn (vele) mindere periodes hoorden we weinig tot geen signalen van binnenuit dat hij mocht vertrekken, dus t moet zijn dat hij op training wel deed wat van hem werd verwacht.
11-03-2016, 06:27 PM (This post was last modified: 11-03-2016, 06:29 PM by pinanti.)
*4got* Wrote:Laat ons eventjes teruggaan in de geschiedenis. KVO promoveerde naar de JPL, dat was voor Coucke zijn intrede deed als voorzitter. Ik herinner me nog onze eerste wedstrijd op Genk. 3-0 op onze doos en we waren er niet aan te pas gekomen. Langs alle kanten overlopen, geen doelpoging die naam waardig verricht.
Ik reed huiswaarts met de verontrustende zekerheid dat KVO met dit voetbal geen wedstrijd kon winnen dit seizoen. Kortom KVO was een vogel voor de kat dat eerste seizoen.
Dan verscheen Coucke ten tonele. Toendertijd deed deze naam nog niet echt deuren opengaan (in de voetbalwereld). Hij besefte meteen dat er ervaren spelers met een meerwaarde dienden aangetrokken te worden wilde hij, en bij uitbreiding KVO, standhouden in eerste klasse. Echter, KVO was in het voetbalwereldje nog altijd een vies woord, spelers met eersteklasse-ervaring trokken hun neus op wanneer ze ook maar het woord KVO hoorden fluisteren. Coucke was zich dan ook meteen bewust dat hij zijn geldbeugel zou moeten opentrekken om dergelijke spelers aan te trekken. Welnu, Turbof en co, Berrier was de eerste speler die zijn oor te luisteren legde om het KVO-verhaal te aanhoren. Wanneer hij als eerste ervaren speler een contract ondertekende trad hij in feite op als katalysator voor ons geliefde team waardoor spelers als een Canesin en Lukaku plots ook bereid werden gevonden eens te komen luisteren naar Couckes project. De rest van het verhaal kennen we ondertussen. Waarmee ik maar wilde zeggen dat het dankzij Berrier is dat KVO staat waar het thans staat. Dat het volgens u misschien tegen een te hoge prijs is moet jij er maar bij nemen. Ik denk dat Coucke en vele anderen er anders over denken.
Daarom, bedankt Franck, om voor KVO te willen spelen.
Dat het volgens U , en ik citeer , " dankzij Berrier is dat KVO staat waar het thans staat " : dat is een vergissing.
Ik herinner me nog al te goed de zondag toen ik berichten kreeg dat Berrier, na zijn TOPmatch met Zulte tegen Anderlecht, de volgende dag bij ons ging tekenen.
Toen het zover was besefte ik maar al te goed dat M. Coucke ons kaveetje naar de top ging brengen !