De tranen rolden over enkele meegereisde supporters, begrijpelijk na al die jaren wachten.
We hebben die beker nog niet maar toch.....
Nu nog proberen te slapen :-))))
De frustratie van de afgekeurde goal van Brillant tegen Lokeren kunnen we eindelijk achter ons laten. We geven deze frustratie met veel plezier door aan de Genkies na het niet-fluiten van die penalty :-)
kavéé Wrote:De frustratie van de afgekeurde goal van Brillant tegen Lokeren kunnen we eindelijk achter ons laten. We geven deze frustratie met veel plezier door aan de Genkies na het niet-fluiten van die penalty :-)
De gegeven strafschop was er volgens mij geen .... de laatste wel , trouwens mooie sage van rozehnal
Maar we verdiende te winnen we waren beter dan Genk !!! op naar de Heizel met zoveel mogelijk !
kavéé Wrote:De frustratie van de afgekeurde goal van Brillant tegen Lokeren kunnen we eindelijk achter ons laten. We geven deze frustratie met veel plezier door aan de Genkies na het niet-fluiten van die penalty :-)
De gegeven strafschop was er volgens mij geen .... de laatste wel , trouwens mooie sage van rozehnal
Maar we verdiende te winnen we waren beter dan Genk !!! op naar de Heizel met zoveel mogelijk !
De toegekende penalty was mss licht, maar ik zag het al een beetje aankomen omdat EG niet kan verdedigen, maar het toch deed (chapeau!) en dat is altijd riskant.
Het was echt pompen of verzuipen en mede door het falen van de Genkse aanval hebben we het gehaald. Maar de werklust was in één woord TOP!
KVO, proficiat! Als Zulte Waregem-supporter kon ik ook haast de spanning voelen en heb dan ook met plezier gekeken naar de wedstrijd. De eerlijkheid gebied te zeggen dat het ook anders kon uitgedraaid zijn maar zo is het niet gegaan. Ze (Genk) moesten thuis én uit maar hun kansen afgemaakt hebben en hun strafschop die ze niet kregen is ter compensatie van de onterechte die ze wel kregen maar niet afmaakten, net als hun kansen. Dan wint uiteindelijk de meest efficiënte ploeg en mag deze terecht naar de bekerfinale
Veel plezier en succes op de Heizel (is plezant)! Hopelijk tegen ons
Bedankt Waregem supporter voor je mening die goed overkomt voor ons .
Wens je vanavond een goede mach toe met een overwinning voor Essevee en een finale en met dertigduizend man te samen naar de Heizel.
Sportieve groeten uit Oostende.
02-01-2017, 04:10 PM (This post was last modified: 02-01-2017, 04:12 PM by Turbof.)
Amai amai hoe zot zeg.
Geen man van de match voor mij, de hele ploeg verdient een pluim. Dit is de Oostendse mentaliteit die we willen zien. We kregen de laatste jaren een enorme kwaliteitsinjectie maar bepaalde vedetten lieten het soms afweten maar zoals gisteren is hoe we het moderne KVO willen zien. Techniek gekoppeld aan inzet, passie, strijdlust, ... Fantastisch gewoon. En erudict, dan moet het heus niet met elf Vlamingen te zijn :p :p :p
Schitterend ook hoe Vanderhaeghe z'n pionnen neerzette en bepaalde specifieke opdrachten meegaf plus meteen hoog begon. Toptrainer bewijst ie andermaal.
Finale winnen zou de kers zijn maar dit is ook al prachtig. IK hoop West Vlaams onderonsje tegen Zulte Waregem, zelfs zelfde kleuren.