jantje Wrote:we maken toch moeilijk doelpunten , tegen Mechelen twee own doelpunten,
een kado in Beveren, tegen Moeskroen, de laatste in de rangschikking , pas in de slotminuut
en nu weer met een strafschop
tegen Westerlo en Lokeren moet het een 6 op 6 worden en liefst met een paar doelpunten verschil
Genk , Mechelen en Charleroi naderen snel
Ons spelsysteem is al lang door zien , nogmaals het werkt niet meer met 1 spits op een eiland en 2 opkomende flanken die blijven kappen en kappen tot ze hun bal verliezen en de tegenstander terug op hun plaats is
Yves kent maar 1 systeem jammer , thuis met 2 spitsen spelen
De helft van de ploeg zit met transfer in hun kop
Het is geen schande om tegen Anderlecht te verliezen , maar waar ik mij aan ergerde is een Siani die als kapitein na de 1-3 nie meer zie zitten en met ze armen staat te zwaaien van foert
Als kapitein kan dat niet sorry ook veel afval in ze spel !!
elgannasy ook veel te doorzichtig
Dimata respect voor 19j zo werken op een eiland !!!
02-20-2017, 01:31 AM (This post was last modified: 02-20-2017, 01:56 AM by Turbof.)
Siani speelde een sterke match. Invaller Jali daarentegen mag direct vertrekken, als je zo invalt, hoef je voor mij geen minuut meer te spelen bij KVO, hoeveel intrinsieke kwaliteit je ook mag hebben.
We waren de betere ploeg tot Tielemans twee keer raak treft. Wij krijgen geen kansen ? Wat te zeggen van Anderlecht, zij kregen ook gene.
Wat is nu dat gezaag over ons systeem ? Er speelt amper nog een ploeg met twee centrale spitsen en wij gaan daar over zagen ? In een 4-4-2 kom je gewoon tekort op je middenveld. Probleem is gewoon dat onze flanken el Ghanassy en Canesin niet voldoende niveau halen dit seizoen.
02-20-2017, 07:51 AM (This post was last modified: 02-20-2017, 07:53 AM by Keun.)
Turbof je spreekt veel je eigen tegen hoor , als je flanken niet werken in het systeem zoals je zelf zegt dan speel je toch met 2 onvoldoende flankspelers ??
Het systeem moet kunnen aangepast worden na verloop de match verloopt , Yves wachte tot over min 80 om het om te gooien naar met 3 achterin te spelen
We zijn gepakt door beter talent dat is het punt
een goeie match gezien van onze ploeg .... jammer voor dimata die jongen trekt 3 man naar zich toe met vraag is dan waar zijn onze flanken die hun moeten vrij lopen of bewegen staan gewoon pal stil zo is het heel gemakkelijk verdedigingen hoor
Het word nog héél moeilijk .... want op Westerlo word het zeker geen makkie !!
Oja jij wil ovono terug ?? die jongen kon gewoon niks doen aan die doelpunten !!
De bekermatch al vergeten op Genk ?
1 zwaluw maakt de lente niet, ik vind Dutoit een matige doelman die soms es uitschieters heeft. Veel te klein al om te beginnen, komt daardoor niet uit en weinig présence. Heel sterk op z'n lijn dat wel maar in totaal zeker niet beter dan Ovono.
02-21-2017, 05:10 PM (This post was last modified: 02-21-2017, 05:11 PM by pinanti.)
Turbof Wrote:1 zwaluw maakt de lente niet, ik vind Dutoit een matige doelman die soms es uitschieters heeft. Veel te klein al om te beginnen, komt daardoor niet uit en weinig présence. Heel sterk op z'n lijn dat wel maar in totaal zeker niet beter dan Ovono.
Ik vind Dutoit wel beter dan Ovono.
Komt even veel uit als Ovono.
Is sterker op zijn lijn dan Ovono.
Heeft een betere opstelling.
Voetbalt beter mee.
Heeft niet van die "fantasietjes" als Ovono.
Maar ik ben ook een fan van Ovono hoor !