03-06-2017, 11:00 AM (This post was last modified: 03-06-2017, 11:01 AM by Keun.)
Kavee zo denk ik er ook over ... en een el ghanassy denk gewoon dat kvo zonder hem niks is !!
versta wel dat de beste moeten spelen .... maar volgens mij werk Yves met 2 maten en gewichten
Hoe verklaar je dat musona week telaat kwam en in het elftal stond tegen Genk en amper getraind had ?? oké maakt doelpunt maar hoe leg je dat uit tegen ze collega's ?????
Jali beste middenvelder die we ooit kregen kan opeens niets meer ??? Idem canesin , bossaerts , thomasevic ,cyriac enz... ??
Onze beste worden onze zwakste ??? Waarom was het half weg het seizoen dat ze geen zin hadden in trainen ??
Ik stel me toch wel vragen soms , is het al de trainer ze schuld ? NEEN zeker niet maar kan wel iemand vertrouwen geven of iemand breken ...das mijn oordeel
Hij wacht altijd maar langer en langer om te vervangen nu was het al in 80ste min ...is alsof hij wil zeggen , ga ik het wel zeggen wanneer ik vervang !
Keun Wrote:Kavee zo denk ik er ook over ... en een el ghanassy denk gewoon dat kvo zonder hem niks is !!
versta wel dat de beste moeten spelen .... maar volgens mij werk Yves met 2 maten en gewichten
Hoe verklaar je dat musona week telaat kwam en in het elftal stond tegen Genk en amper getraind had ?? oké maakt doelpunt maar hoe leg je dat uit tegen ze collega's ?????
Jali beste middenvelder die we ooit kregen kan opeens niets meer ??? Idem canesin , bossaerts , thomasevic ,cyriac enz... ??
Onze beste worden onze zwakste ??? Waarom was het half weg het seizoen dat ze geen zin hadden in trainen ??
Ik stel me toch wel vragen soms , is het al de trainer ze schuld ? NEEN zeker niet maar kan wel iemand vertrouwen geven of iemand breken ...das mijn oordeel
Hij wacht altijd maar langer en langer om te vervangen nu was het al in 80ste min ...is alsof hij wil zeggen , ga ik het wel zeggen wanneer ik vervang !
Ik denk dat we El Ghanassy in de tweede helft toch konden gebruiken om het in de 16 m open te breken.
Eigenlijk een wonder dat wij vierdes staan en bekerfinale spelen he met zo'n prutser van een trainer die zelfs onze beste spelers nooit opstelt lol.
De trainer ziet zijn spelers elke dag trainen. Als hij vindt dat bepaalde spelers bvb niet gemotiveerd zijn waarom zou hij ze dan opstellen. De trainer gaf in interviews op stage toch aan dat Jali niet speelde omdat zijn mentaliteit niet goed was ? Kreeg na de stage meteen weer z'n kans omdat ie goede stage speelde maar greep die kans niet echt. Wie weet is zijn mentaliteit dan weer niet meer goed nu?
Canesin draait een minder seizoen maar speelde toch al heel veel ?
Jij moet het toch altijd belachelijk maken hé .... wie zegt dat Yves prutser is ???
Idd je haalt geen play off 1 als je prutser bent noch de beker finale ( mss kon jij het ook met je ervaring) ?
Maar we stellen wel vragen bij de vervangingen en de tijd wanneer hij ze in brengt
We stellen ons vragen waarom een cyriac , thomasevic , bossaerts , jali , Pederson,canesin enz... (geen van de minste spelers) het opeens niet meer kunnen ? of spelen ze allemaal met hun kop ?
Of mogen er geen vragen gesteld worden als je play off 1 haalt ???
Die sterke bank heb je nodig in de play offs .... dus hopen dat zei dan hun trainer iets willen terug geven op het einde van de rit
Cyriac : zijn eerste zes maanden waren top, daarna nog.maar weinig getoond. Ook gekwetst geweest. Nochtans heel veel gespeeld.
Tomasevic : was basisspeler tot hij geblesseerd was. Dan als linksachter in de ploeg weer gekomen en een ramp. Nu weer ingevallen .
Canesin: speelt een zwak seizoen maar desondanks al veel mogen spelen en vertrouwen gekregen.
Jali: zie vorig bericht
Bossaerts : duo Rozehnal Milic deed het top, net als Godeau ook nu. Een centraal duo haal je zelden of nooit uit elkaar om een ander matchritme te doen opdoen.
Pedersen: bevestigt hier gewoon wat al jaren zo is. Constant geblesseerd of niet fit.
Toch allemaal vrij duidelijk lijkt mij, snap niet wat de trainer hier mee te doen heeft. Kan soms wat sneller wisselen ja maar hebben alle trainers dat niet.
Op sommige plekken is er ook veel kwaliteit verschil tussen basis en bank.
thirty_one_fan Wrote:Zouden veel beter een vlag aan de gevel hangen ipv te zeuren, wanneer gaan we dit nog eens meemaken ?
aub zeg , steun je ploeg !
Sommige supporters hier onderschatten toch hun invloed tijdens en na het spel. Zo was de helft van de C weg tijdens spelersgroet?! Play off 1 en bekerfinale...