Keun Wrote:Ik zou toch de zwarte piet niet naar canesin schuiven hoor ! werkte wel ernorm en oké is zeker de oude niet meer van vroeger .... maar was musona dan zoveel sterker in duels om een man te passeren ?
El ghanassy wist zelfs niet dat hij mee deed .... erg zoveel show da manneke en dan op zo belangrijke match zo invallen
Wie mij niet kon bekoren en ons spel vertraagde was Siani telkens ballen naar achteraf ballen in de voeten van tegenstander
Iedereen zegt proto moest erin, eerlijk vond ik dat ook , maar zonder die slechte 3de keeper Dutoit stonden we nooit in Brussel !!!
Toch blij om eens met kv op de Heizel te zijn geweest .... juist jammer van mijn vak , nog nooit meegemaakt zo stil zelfs geen handgeklap was alsof ik daar alleen zat te roepen
Vele konden zelfs geen liedje van ons ..... en zit je in een sfeervak ????
Al had ik héél veel Oostendse clubsupporters gezien met kvo sjaal
Normaal , met ALLE RESPECT voor de mensen die voor de eerste x meegaan, zoals mijn vrouw , werden compleet verbaasd door het hele gebeuren , laat staan een liedje meezingen...toch een dikke merci aan iedereen voor de gezellige dag !!!!!!!!!!!
geweldige dag beleefd - smaakt naar meer . enkel resultaat viel tegen . iedereen heeft zich volledig gegeven. we moeten nu niemand de zwarte piet doorschuiven
Nog eens de herbekeken op tv .... waar je toch ander beeld had in het stadion
Moet toegeven deze match verdiend geen verliezer nog winnaar
We pakken wel 2 domme goals ..... maar we moeten de rug rechten
Fier op ons ploegje en met hoeveel we naar de Heizel trokken , iedereen in de kvo kleuren en al die niet in de kleuren waren kochten vlag of sjaal
Toch heb ik soms probleem met reporters die ons aanvallen omdat mc ons op de kaart zet
Vele jaloezie echt erg .... maar als de centen uit Japan , Rusland , Maleisië ..... komen hoor je geen kat
Als antwerp een eersteklasse ploeg koopt in tweede hoor je niemand , wel hoop dat mc nog dubbel zoveel sponsors aantreft en boven de 25milj ga volgend seizoen !!
Plots heeft het iedereen gemunt tegen onze voorzitter ..... couckebak laten spelen op Zulte , die van Gent zijn blij , reporters die zeggen dat niet alles te koop is .... jaloezie troef
Komaan mc en kvo sla dubbel hard terug en zeker de spelersgroep zijn dat de voorzitter schuldig want hij verdient dit niet voor wat hij al doet voor het Belgisch voetbal !!!!