04-10-2017, 11:12 AM (This post was last modified: 04-10-2017, 11:19 AM by tim2pin.)
Los van die vervanging van Godeau, gekwetst of niet gekwetst ... VDH is een goeie trainer, motivator, teamgeest, amicaal, ... maar tijdens een match schuift hij nooit met zijn pionnen ... verdediger erin voor een verdediger, middenvelder voor middenvelder, spits voor spits ook als je niets meer te verliezen hebt ... MAAR de 'resultaten' zijn er dus moeten we zwijgen ... alhoewel ik vind dat dat toch eens moet kunnen gezegd worden, zonder te moeten worden afgeschilderd als 'niet achter je ploeg staan', 'non-supporter' en al van die flauwe.
Nu versta me niet verkeerd, ik heb dit seizoen volop genoten van 'us kavéé'tje' !
Keun Wrote:Er is hier maar 1 toptrainer en voetbalkenner
Was het jij niet die berrier bij het huisvuil zette ?
Maar nu natuurlijk geen woord over berrier
Volgend seizoen zal Lombaerts wel kop van jut zijn bij jou
Idd lucje , denk dat mc echt niet opgezet is met de stand van zaken ( dury lapt het ons steeds ) , we hadden iets recht te zetten thuis voor eigen volk ... jammer
Denk voor de eerste keer sinds hij voorzitter is van kvo geen enkele tweet
We spelen de bekerfinale en play-off 1, wat een rampzalig seizoen zeg, laat ons de trainer buiten smijten, het trekt op niets !!
Trainer buiten en jij als toptrainer binnen , wel juist spelers uit de streek in de ploeg dan
Ziet dan niemand dat we een ander systeem gaan spelen zijn ? Het is niet omdat je geen wissels doet dat je daarom hetzelfde blijft spelen. We zijn overgeschakeld naar een driemansdefensie en marusic ging veel hoger spelen als extra middenvelder. Dus wel degelijk tactische wijzigingen gebeurd.
En keun, waarom zou ik niet zeggen dat Berrier goed was? Ik heb niks tegen hem, speelt zelfs zijn beste seizoen ooit bij kvo. Wat niet wegneemt dat er een concurrent moet komen voor hem want hij is te wisselvallig.
tim2pin Wrote:Los van die vervanging van Godeau, gekwetst of niet gekwetst ... VDH is een goeie trainer, motivator, teamgeest, amicaal, ... maar tijdens een match schuift hij nooit met zijn pionnen ... verdediger erin voor een verdediger, middenvelder voor middenvelder, spits voor spits ook als je niets meer te verliezen hebt ... MAAR de 'resultaten' zijn er dus moeten we zwijgen ... alhoewel ik vind dat dat toch eens moet kunnen gezegd worden, zonder te moeten worden afgeschilderd als 'niet achter je ploeg staan', 'non-supporter' en al van die flauwe.
Nu versta me niet verkeerd, ik heb dit seizoen volop genoten van 'us kavéé'tje' !
Kon het niet beter zeggen Tim , idd Yves is goeie trainer maar in eigen huis moet je soms eens wat forceren om punten binnen te halen zeker als je na 75min nog 0-1 achter sta
Nog een geluk dat ze hun gemaakt doelpunt afkeurden of kalf was verdronken
Dury deed ons 2x op zelfde manier pijn met zijn dubbele vervangingen
Al behoord dury volgens mij bij de toptrainers van België (heeft ook pak meer ervaring dan Yves )
04-10-2017, 05:32 PM (This post was last modified: 04-10-2017, 05:33 PM by pinanti.)
Turbof Wrote:Ziet dan niemand dat we een ander systeem gaan spelen zijn ? Het is niet omdat je geen wissels doet dat je daarom hetzelfde blijft spelen. We zijn overgeschakeld naar een driemansdefensie en marusic ging veel hoger spelen als extra middenvelder. Dus wel degelijk tactische wijzigingen gebeurd.
En keun, waarom zou ik niet zeggen dat Berrier goed was? Ik heb niks tegen hem, speelt zelfs zijn beste seizoen ooit bij kvo. Wat niet wegneemt dat er een concurrent moet komen voor hem want hij is te wisselvallig.
Goed gezien en volledig akkoord ivm de tactische "wissels ".
En voor Berrier moet er inderdaad een concurrent komen.
Sommige matchen kon ik hem wurgen , andere was hij top qua spelinzicht en passing.
Voor Berrier zijn er concurrenten zoals Jali, Jonckheere ... en wie heeft hij nog naar de bank gespeeld?
Tegen Zulte bewees hij dat hem vervangen (als oudje moet je meer rusten ...) bijna altijd al verkeerd geweest is.
Niemand kan de ploeg doen draaien als Berrier maar natuurlijk moet iedereen bewegen en aanspeelbaar zijn want alleen kan hij het ook niet.
Wat Canesin betreft: toch raar dat die nu pas, na zoveel maanden niks, plots wel weer de top haalt.
NU, als hij zo blijft spelen hebben wij nog veel mooi voetbal tegoed.
carlo Wrote:Voor Berrier zijn er concurrenten zoals Jali, Jonckheere ... en wie heeft hij nog naar de bank gespeeld?
Tegen Zulte bewees hij dat hem vervangen (als oudje moet je meer rusten ...) bijna altijd al verkeerd geweest is.
Niemand kan de ploeg doen draaien als Berrier maar natuurlijk moet iedereen bewegen en aanspeelbaar zijn want alleen kan hij het ook niet.
Wat Canesin betreft: toch raar dat die nu pas, na zoveel maanden niks, plots wel weer de top haalt.
NU, als hij zo blijft spelen hebben wij nog veel mooi voetbal tegoed.
Jali is geen concurrent meer voor Berrier , zit op een dwaalspoor.
En alle respect voor Jonckheere : is ook geen concurrent voor een Berrier in goede doen.
Er is nood aan een andere " concurrent " voor Berrier : dit zal hem ook prikkelen.
Canesin toont beterschap ( eindelijk ) maar is nog niet op zijn oude niveau.
Jali is gedaan en is een zes, Jonckheere is qua vista te weinig voor de tien maar wel sterk als acht (ipv zes) dus geen concurrenten voor Berrier, hoe kom je daarbij ?
Musona daarentegen is inderdaad onze beste tien, beter dan Berrier dus ja. Maar omdat el Ghanassy en Canesin het vaak laten afweten moet musona ook telkens depanneren op de flank maar als tien of Schaduwspits is ie inderdaad op z'n best.
Musona is wellicht onze beste aanvallend ingestelde speler. Beetje slachtoffer van zijn veelzijdigheid. Moet steeds schuiven waardoor hij bijna nooit op zijn best plaats uitgespeeld wordt. Is daar hoe langer hoe minder over te spreken. Ik vond dat het er tegen Waregem goed aan te zien was zeker nadat Dimata hem niet aanspeelde in begin van de match.
Vonden jullie ook niet dat er in Charleroi beter gecombineerd werd met Musona in de punt dan tegen Waregem met Dimata in de punt?