Club gaat de gebeten hond zijn en hun willen tonen voor hun eigen publiek , maar als we voor komen zal hun eigen volk tegen hun keren
vanaken op de bank voor te weinig inzet , zou echt een goeie speler voor ons zijn op het middenveld
heeft wel nog contract tot 2020 ....mss jaartje huren
Ik hoop dat we snel scoren en dan voorspel ik dat het voor de 11 blauw zwarten op het veld wel eens een lange pijnlijke avond kan worden. Gefluit in de thuisvakken, gezangen in ons vak. Jawel, ik zie het zitten!
Keun Wrote:Club gaat de gebeten hond zijn en hun willen tonen voor hun eigen publiek , maar als we voor komen zal hun eigen volk tegen hun keren
vanaken op de bank voor te weinig inzet , zou echt een goeie speler voor ons zijn op het middenveld
heeft wel nog contract tot 2020 ....mss jaartje huren
Laat Vanaken maar bij de boeren , ben er totaal geen fan van.
En zit op de bank voor te weinig inzet ? Zo iemand hebben we zeker niet nodig.
Tja, als niemand van de aanvallende spelers (behalve Berrier) inspiratie heeft / in vorm zit / moeite doet, én als de keeper flatert, krijg je 3-1 van een heel matig Club.
Heel weinig spelers op niveau vandaag: Berrier weer wel, Anthunes, Marusic & Bossaerts ook min of meer, Siani en VDD heel veel effort maar weinig geslaagde acties, goeie invalbeurt Jali. De rest... Tegen Charleroi zal het toch beter moeten zondag.
Zwak Brugge wint tegen ontstellend zwak KVO. Was Brugge bij de les geweest hadden ze zes keer gescoord! Alhoewel KVO in Gent beter voor de dag kwam konden ze er daar ook vijf om de oren gehad hebben. Zo zie je maar dat je ROZEHNAL niet zomaar vervangt. Bossaerts en Godeau min of meer op niveau schrijft Kohae. Zeker dat het over vanavond ging?
KVO, kampioen breien...en wat Rozehnal misdaan heeft ? Zonder hem zie ik ons geen enkele match winnen...Yves is bangelijk aan het spelen met zijn nieuw contract !
Toen ik mijn TV zag dat Bart Raes commentator van dienst was, had ik er al een slecht gevoel bij. Die vent breekt toch zo graag ons Kavéetje af.
Club Brugge had de kopjes deze week bij elkaar gestoken. Michel de bleiter heeft zijn spelers op scherp gezet en Izquierdo terug met veel liefde letterlijk en figuurlijk in de armen ontsloten. Wie was vandaag de pineut, ja ons weireldploegje natuurlijk. Wat had jullie anders verwacht ? Dat de malaise daar verder zou duren ? Nee hoor we hebben hen een handje geholpen. De verdediging van ons was er niet, ze werden meermaals in de rug gepakt.
Waarom Rozehnal na de wedstrijd tegen RSCA uit het elftal werd gezet is mij een groot raadsel. Verder mis je vandaag achteraan nog de zieke Milic die sterk bezig is trouwens, de blessuurgevoelige Capon, en ook Tomasevic niet te vergeten
Aanvallend onmondigheid troef. Enkel Berrier in het aanvallend compartiment speelt zijn match op niveau en hij moet het allemaal alleen doen.
Bij Club mocht Poulain weer ongestraft met de voet vooruit tackelen en in dezelfde minuut vond dikke Jos het nodig om Proto van het veld te knikkeren. De reactie daarop van de Brugse supporters tart elke verbeelding en dit is ook een van de redenen waarom ik Club Brugge niet kan uitstaan.
Nu nog eens naar ons :
Bij sommige jongens is helaas het beste eraf. Europees voetbal hoeft voor mij persoonlijk echt niet meer.
Graag aub een nieuwe controlerende middenvelder, één die tenminste ook een deftige aanval in mekaar kan zetten. Zo een type speler kan het werk van Berrier wat verlichten.
Hopelijk kunnen we nog wat punten pakken in de volgende wedstrijden.
04-26-2017, 09:51 PM (This post was last modified: 04-26-2017, 09:54 PM by Turbof.)
Toch duidelijk dat Rozehnal niet mag opgesteld worden van ons bestuur ? Zoveel vieze spelletjes in het voetbal soms, spijtig. Ze willen hem gewoon naar de uitgang begeleiden.
En als Proto er zondag niet is, gelieve Ovono te zetten aub. Is een betere doelman dan Dutoit.
Dimata zit door zn beste krachten heen en onze flanken renderen niet. Zo wordt het moeilijk om te winnen, zeker als musona ook niet in de match zit. Musona zondag es in punt zetten en el Ghanassy op links ?
En scheids zat toch ook weer niet mee, handbal bij de 2-1 en mijn inziens rood voor poulain.
Goeie invalbeurt Jali ? Heb iets anders gezien dan.