Heb je Jali zien invallen ? Weegt ettelijke kilos te veel en gaf de ene slechte pass na de andere. En dat zouden jullie belonen met een startbeurt tegen Charleroi en vdd , die zich de ziel uit het lijf liep, vliegt naar de bank. Straffe coaches zijn jullie.
Rozehnal verwacht ik zondag trouwens weer niet, het lijkt me duidelijk dat bestuur z'n veto stelt en hem niet meer wil opstellen. Had beter verwacht van Marc Coucke.
Turbof Wrote:Bossaerts moet spelen van ons bestuur om te tonen dat we Rozehnal niet meer nodig hebben volgend seizoen. Maar zoals verwacht tonen ze net het tegendeel. Volgens ik heb gehoord stelt Yves alles behalve nog alleen de ploeg op. Geen gezonde situatie. Wees maar zeker, als we zondag verliezen tegen Charleroi dat Jali, Akpala, Godeau, ... Nog zullen spelen om hen in uitstalraam te plaatsen. Money money money makes the world goes round en zeker in het voetbal.
Zéér juist !
Het is een SCHANDE dat Rozehnal niet speelt !!! Met wat zijn ze bezig ? : zoals je zegt : ze zullen spelers in het uitstalraam zetten. Voor mij is Rozehnal 1 van de beste spelers van het seizoen.
En ik was eerst fan van Dutoit , maar na gisteren is dat veel minder : Ovono is mi inderdaad beter.
2 goals van Club waren een cadeau : wie laat er nu Izquierdo alleen met een perimeter van 10 km ????????? Dutoit griezelig in de fout bij de derde goal.
Ze zijn aan het "foefelen".
04-27-2017, 07:52 PM (This post was last modified: 04-27-2017, 07:53 PM by Keun.)
Denk niet dat mc zich aantrekt van wat Devroe uitspookt .... laat hem ze werk doen en dan kom je zulke situaties tegen je beste speler vliegt op de bank .. is het Devroe ze schuld of Yves is 1 van de 2 ..... op die wijze maak je vele supporters niet gelukkig
Wat is er daar in godsnaam aan de gang binnenkamers ??? Zoveel spelers uit vorm is geen toeval
spelers die naar de bank vliegen voor ... ???? Nu is Yves de de gebeten hond daarvoor piwie
Was het piwie ze schuld nee !!! maakte ook fouten maar speelde wel kampioen met kv
Yves idem 2x play off 1 en bekerfinale en terug is er geen vuur meer in de ploeg
kan toch geen toeval zijn .... ofwel zit er vergif in de kleedkamer ofwel stinkt er iets anders aan mc om zelf de boel op te kuisen want anders komt het echt niet meer goed denk ik voor ons kvo
Hoge loonkosten en minder en minder volk
Ben je nu niet een beetje héél negatief? Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Rozehnal niet start, maar zou het niet kunnen dat er een klein medisch probleempje speelt? Noem me naief, maar achter alles een complot zoeken lijkt me niet echt aangewezen als je de interne kamer niet kent.
En dat er geen vuur meer in de ploeg zit: akkoord, maar we hebben uiteindelijk wél moeiteloos PO1 gehaald en de bekerfinale (verloren). En als je echt objectief kijkt, dan kan je toch niet verwachten dat wij zomaar Anderlecht, Club en Gent zullen opeten. Ook voor hen is het nu money time, dus ze laten zich veel moeilijker in de luren leggen dan in augustus of september.
Ik hoorde woensdag na de match verschillende sups roepen op Yves, maar ik ben nog altijd overtuigd dat er weinig trainers in België beter zouden doen met deze kern. Dé grootste fout tekortkoming vind ik, is een backup voor Dimata. Die gast is volgens mij gewoon leeggespeeld. Bijvoorbeeld een Cyriac in vorm zouden we wel kunnen gebruiken de volgende maand.
Keun Wrote:Denk niet dat mc zich aantrekt van wat Devroe uitspookt .... laat hem ze werk doen en dan kom je zulke situaties tegen je beste speler vliegt op de bank .. is het Devroe ze schuld of Yves is 1 van de 2 ..... op die wijze maak je vele supporters niet gelukkig
Wat is er daar in godsnaam aan de gang binnenkamers ??? Zoveel spelers uit vorm is geen toeval
spelers die naar de bank vliegen voor ... ???? Nu is Yves de de gebeten hond daarvoor piwie
Was het piwie ze schuld nee !!! maakte ook fouten maar speelde wel kampioen met kv
Yves idem 2x play off 1 en bekerfinale en terug is er geen vuur meer in de ploeg
kan toch geen toeval zijn .... ofwel zit er vergif in de kleedkamer ofwel stinkt er iets anders aan mc om zelf de boel op te kuisen want anders komt het echt niet meer goed denk ik voor ons kvo
Hoge loonkosten en minder en minder volk
Nu is het weer de schuld van Devroe . Men vergeet wel dat hij Dimata , Marusec, Thomasevic , Milic , Rosehnal , El Ghanasy , Vandendriesche ,Jali , Canesin,......................... naar hier gehaald heeft . Dat er nu enkele spelers minder renderen ( Jali , El Ghanassy , Dimata,Canesin ) of uit vorm zijn is dan ook niet zijn schuld .Alle voetbalanalisten roemden ons voor onze bank maar ze kregen gewoon geen speeltijd en konden zich dan ook niet tonen , is dat ook de schuld van Devroe ? En ja , ik vond Rosehnal onze beste man in de verdediging en begrijp niet dat hij niet opgesteld wordt tenzij hij gekwetst is . Dat Bossaerts uitvoerig getest wordt met het oog op volgend jaar vind ik dan ook normaal , maar hij had al veel vroeger op het seizoen speelminuten moeten krijgen .
Dat Yves een zeer goede trainer is betwijfelt niemand , maar heeft hij Kortrijk ook niet verlaten na het verlengen van zijn contract ? Er zijn weinig trainers die 3 jaar na elkaar uitmuntende resultaten halen , kijk maar naar Preudhomme , Maes , en vele anderen .
Dat Piwie vervangen werd vond ik normaal en was bovendien een goede zaak voor hem , maar ergens anders heeft hij dan ook nog niets bewezen .
Ik ben hier precies de Dag Allemaal aan het lezen!
Probeer je eigen mening te vormen en redeneer zelf, maak conclusies op basis van feiten in de plaats van "ik heb gehoord dat" en "naar het schijnt" of "we krijgen geen uitleg dus het moet wel met geld te maken hebben".
Ik vraag mij soms écht af waar jullie al die fantasie halen, hoogstwaarschijnlijk wel erg creatieve mensen. Nadeel is wel al het doemdenken, lijkt mij niet zo prettig om zo door het leven te moeten gaan.
Dirk dat heb je heel goed gezegd. Er is hier een zootje actief op dit forum dat maar content zal zijn als duivel Devroe buiten ligt en hun god Piwie weer de lakens uitdeelt. Als het goed gaat dan hoor je ze niet maar na een mindere match zijn ze daar met hun verdachtmakingen en complottheorieën . Ze creëren een zeer negatieve sfeer rond de club.