johnny Wrote:Het is onverklaarbaar dat KVO de scheidsrechter Geldhof(gebuur van Zulte-Waregem)aanvaarde voor die match te fluiten zijn zij al vergeten wat er 2jaar geleden gebeurd is
een zuivere penalty tegen Lukaku en een rode kaart niet gegeven aan Deridder waarna hij nog het winnende doelpunt scoorde en dit jaar een aangekondigde gele kaart gaf
aan Marusic zodat hij niet kan spelen tegen Brugge en wat Berrier zegde na de match dat de spelers van Waregem zich afvroegen wat de scheids tegen KVO heeft
Juist, het lag aan de scheids gisteren ...
'khad het toch gezegd, dat we er geld mochten op zetten, dat Marusic geel zou krijgen
Socrates Wrote:De mensen die vinden dat Rozehnal de titel van speler van het jaar moeten winnen zouden beter een keer hun ogen open doen en stoppen met zijn fouten en mankementen te bedekken met de mantel der liefde.
Er is maar 1 speler die deze titel verdient en dat is Marusic.
Had gisteren inderdaad mindere match.
Maar over het ganse seizoen gezien toch de patron achteraan.
Marusic : is zeer goede aanwinst , haalt ook een constant niveau.
Homer Wrote:Wat ging Oostende daar doen? Gewoon winnen? Jawadde, vergeet maar die derde en ook die vierde plaats... En nee hoor, wij hebben zeker geen keepersprobleem... Dutoit gewoon top! Of is het flop? Triestig dat Ovono zo behandeld wordt!!!
Helemaal akkoord. Dutoit is denk ik van het zwakste dat er in eerste rondloopt. Als Proto zo blessuregevoelig blijft zouden ze voor volgend seizoen toch beter een nieuwe tweede doelman kopen. Op basis van wat Dutoit de voorkeur krijgt op Ovono snap ik ook niet.
Het grote probleem van Dutoit vind ik overigens niet z'n lengte, maar z'n techniek en positiespel. Er zijn genoeg keepers van die lengte die wel goed zijn.
johnny Wrote:Het is onverklaarbaar dat KVO de scheidsrechter Geldhof(gebuur van Zulte-Waregem)aanvaarde voor die match te fluiten zijn zij al vergeten wat er 2jaar geleden gebeurd is
een zuivere penalty tegen Lukaku en een rode kaart niet gegeven aan Deridder waarna hij nog het winnende doelpunt scoorde en dit jaar een aangekondigde gele kaart gaf
aan Marusic zodat hij niet kan spelen tegen Brugge en wat Berrier zegde na de match dat de spelers van Waregem zich afvroegen wat de scheids tegen KVO heeft
Als je elke zcheids die ooit eens slecht floot moet weren kan je stoppen met voetballen, er zijn er immers niet veel goede.
Hij is overigens van Lauwe, ligt vlak tegen Kortrijk, dus ja, zie niet echt wat dat ertoe doet.
05-15-2017, 09:10 AM (This post was last modified: 05-15-2017, 11:41 AM by Erudict.)
Spijtige wedstrijd, velen leken niet geïnteresseerd of niet geconcentreerd.
De enigen die iet of wat op niveau waren, waren Marusic en Musona. Als je slechts 2 spelers hebt die een beetje gevaar creëren, dan zegt dat genoeg over de prestatie van de overige spelers.
Op zich scoren we een doelpunt en creëren we in de eerste helft nog een kans of 3 waar nog een doelpunt uit kan vallen: tijdens een uitwedstrijd in play-off 1 is dat als Oostende zijnde voldoende om met 3 punten naar huis te gaan maar dan moet er wel secuur worden verdedigd. Ik heb RSCA en FCB al met minder open kansen wedstrijden zien winnen (zowel thuis als uit!).
Van onze 4 mensen achterin zaterdag heeft volgens mij enkel een fitte Capon het niveau voor play-off 1.
Trouwens wie nu nog smeekt om een contractverlenging van Rozehnal (zonder loonsvoorwaarden etc te kennen) is niet goed wijs. Begaat wekelijks steeds meer en meer blunders. Ik heb op 7 dagen tijd meer missers gezien van Rozehnal dan van Milic op een heel seizoen en dat lijkt mij niet te gaan verbeteren.
Ik heb niet de volledige match met volle aandacht kunnen volgen, maar wat me wel opviel was het gebrek aan overgave bij veel spelers en technische foutjes (slechte passes, misverstanden, ..). Blijkbaar zijn er een aantal mentaal echt wel moe, dat terwijl het NU money time is! We staan alweer op een zucht van europees voetbal en alweer falen we op de beslissende momenten. Toch een werkpuntje naar volgend jaar toe om de spelers tot half mei 100% scherp te houden.
Het heel simpel als je geen enkele wedstrijd kan winnen op verplaatsing wat wil je dan bereiken op Europees voetbal daarvoor zijn we nog beetje te licht .
Zolang je geen spelers hebt van waarde bedoel twee a drie miljoen euro per speler kan je daar niets doen verloren geld om daar aan mee te doen.
Gaat meer kosten dan dat je er uit haal.