Erudict Wrote:Spijtige wedstrijd, velen leken niet geïnteresseerd of niet geconcentreerd.
De enigen die iet of wat op niveau waren, waren Marusic en Musona. Als je slechts 2 spelers hebt die een beetje gevaar creëren, dan zegt dat genoeg over de prestatie van de overige spelers.
Op zich scoren we een doelpunt en creëren we in de eerste helft nog een kans of 3 waar nog een doelpunt uit kan vallen: tijdens een uitwedstrijd in play-off 1 is dat als Oostende zijnde voldoende om met 3 punten naar huis te gaan maar dan moet er wel secuur worden verdedigd. Ik heb RSCA en FCB al met minder open kansen wedstrijden zien winnen (zowel thuis als uit!).
Van onze 4 mensen achterin zaterdag heeft volgens mij enkel een fitte Capon het niveau voor play-off 1.
Trouwens wie nu nog smeekt om een contractverlenging van Rozehnal (zonder loonsvoorwaarden etc te kennen) is niet goed wijs. Begaat wekelijks steeds meer en meer blunders. Ik heb op 7 dagen tijd meer missers gezien van Rozehnal dan van Milic op een heel seizoen en dat lijkt mij niet te gaan verbeteren.
Over het ganse seizoen gezien is Rozehnal onze beste verdediger : heeft enorm veel opgekuist.
Zit momenteel inderdaad in een dip.
Is niet meer van de jongste en de tank is misschien leeg.
Europees voetbal bij winst van de bekerfinale zou een heerlijk extraatje geweest zijn. Via een derde plaats zou ook nog mooi geweest zijn. Maar via de vierde plaats (als je al voorbij Genk zou geraken) zie ik het eerder als een straf dan als een beloning:
- de vakantie van de spelers om zeep
- de hele voorbereiding verstoord
- enorm kostelijke verplaatsingen
- thuismatchen voor drie man en een paardekop
Ik hoop nog op twee goede matchen zodat we met een goed gevoel de vakantie in gaan en laat de zebra's maar die vierde plaats nemen
Erudict Wrote:Spijtige wedstrijd, velen leken niet geïnteresseerd of niet geconcentreerd.
De enigen die iet of wat op niveau waren, waren Marusic en Musona. Als je slechts 2 spelers hebt die een beetje gevaar creëren, dan zegt dat genoeg over de prestatie van de overige spelers.
Op zich scoren we een doelpunt en creëren we in de eerste helft nog een kans of 3 waar nog een doelpunt uit kan vallen: tijdens een uitwedstrijd in play-off 1 is dat als Oostende zijnde voldoende om met 3 punten naar huis te gaan maar dan moet er wel secuur worden verdedigd. Ik heb RSCA en FCB al met minder open kansen wedstrijden zien winnen (zowel thuis als uit!).
Van onze 4 mensen achterin zaterdag heeft volgens mij enkel een fitte Capon het niveau voor play-off 1.
Trouwens wie nu nog smeekt om een contractverlenging van Rozehnal (zonder loonsvoorwaarden etc te kennen) is niet goed wijs. Begaat wekelijks steeds meer en meer blunders. Ik heb op 7 dagen tijd meer missers gezien van Rozehnal dan van Milic op een heel seizoen en dat lijkt mij niet te gaan verbeteren.
En ik ben dan tegen Berrier, jij rekent Rozehnal hier af op een paar matchen. Was het hele seizoen onze meest regelmatige verdediger, zeker in de top vijf spelers van het seizoen. Dus met wekelijks meer en meer blunders bedoel je de laatste twee matchen dan ?
Turbof Wrote:En ik ben dan tegen Berrier, jij rekent Rozehnal hier af op een paar matchen. Was het hele seizoen onze meest regelmatige verdediger, zeker in de top vijf spelers van het seizoen. Dus met wekelijks meer en meer blunders bedoel je de laatste twee matchen dan ?
misschien dat het uitblijven van een nieuw contract , ook bij Rozehnal gevolgen heeft
zal er wellicht zijne kop niet meer voor willen leggen
zal wellicht in schoonheid afscheid willen nemen,
met een topprestatie tegen Club of tegenovergesteld........Club de laatste kans niet ontnemen
tja, één ding staat vast , de Vlaamse clubs helpen elkaar niet
wie dacht dat we in Waregem een cadeau zouden krijgen, had dus verkeerd gegokt
ze hebben al een Europese prijs, ze hadden nog niet gewonnen
maar tegen ons, winnen ze natuurlijk weer wel
Ik heb geen idee meer hoe of wat, de spelers zijn op, leeg van een zwaar en SUCCESVOL seizoen!.
van wat zijn ze moe , van petanque of voetbalvolley te spelen ?
van 2 uur te trainen , op hoekschoppen en vrije trappen ?
van zich te concentreren op UNO , biljart of vogelpik te spelen
sommige zijn misschien moe van hun centen te tellen
ik hoorde chaf ooit zeggen ; " je hebt profs ....en je hebt er die denken prof te zijn,
echte profs zijn niet te moe om 2 of 3 wedstrijden te spelen op 10 dagen"
als ze hier verdorie één keer winnen krijgen ze 3 dagen verlof ,
wat is verlof ?? moeten ze dan eens geen twee uur trainen
we lezen tegenwoordig veel dat ze niet kunnen trainen door allerlei kwaaltjes
als ze niet kunnen trainen, zouden ze bij mij ook niet op de bank moeten zitten,
je moet 100% fitte spelers op de bank hebben , als ze dan 10 minuten toch moeten spelen
is het niet om erbij te lopen , maar om nog iets te forceren
ik heb dit seizoen nog niet veel de vervangingen , een wedstrijd zien doen kantelen
En ik ben dan tegen Berrier, jij rekent Rozehnal hier af op een paar matchen. Was het hele seizoen onze meest regelmatige verdediger, zeker in de top vijf spelers van het seizoen. Dus met wekelijks meer en meer blunders bedoel je de laatste twee matchen dan ?
Ik zal nog meer zeggen : zonder Rozehnal speelden we dit seizoen géén PO 1.
05-17-2017, 07:47 AM (This post was last modified: 05-17-2017, 07:49 AM by Erudict.)
Turbof Wrote:En ik ben dan tegen Berrier, jij rekent Rozehnal hier af op een paar matchen. Was het hele seizoen onze meest regelmatige verdediger, zeker in de top vijf spelers van het seizoen. Dus met wekelijks meer en meer blunders bedoel je de laatste twee matchen dan ?
Dat doe ik helemaal niet. Ik vond hem vorig seizoen heel sterk presteren en ook dit seizoen voor nieuwjaar heeft hij ons punten opgebracht.
Maar na nieuwjaar vind ik hem veel zwakker in zijn positiespel, gaat nog minder stevig in duel, vertraagd heel erg de opbouw (keeper wilt counter opzetten en Rozehnal vraagt om te temporiseren, hoe wonnen we tegen Club?), ook uitvoetballen lijkt steeds moeilijker te gaan en een echte leider is achterin is het ook niet.
Eerlijk gezegd doet hij mij de laatste anderhalve maand wat denken aan Schmisser (weliswaar op een ander niveau maar toch)
Ofwel spreek je dan van een dip zoals Canesin maar aangezien zijn leeftijd vrees ik dat volgend jaar dat jaartje teveel gaat worden. Vandaar: zonder zijn loonsvoorwaarden te kennen lijkt het mij logisch om zijn contract niet te verlengen.
Dat doe ik helemaal niet. Ik vond hem vorig seizoen heel sterk presteren en ook dit seizoen voor nieuwjaar heeft hij ons punten opgebracht.
Maar na nieuwjaar vind ik hem veel zwakker in zijn positiespel, gaat nog minder stevig in duel, vertraagd heel erg de opbouw (keeper wilt counter opzetten en Rozehnal vraagt om te temporiseren, hoe wonnen we tegen Club?), ook uitvoetballen lijkt steeds moeilijker te gaan en een echte leider is achterin is het ook niet.
Eerlijk gezegd doet hij mij de laatste anderhalve maand wat denken aan Schmisser (weliswaar op een ander niveau maar toch)
Ofwel spreek je dan van een dip zoals Canesin maar aangezien zijn leeftijd vrees ik dat volgend jaar dat jaartje teveel gaat worden. Vandaar: zonder zijn loonsvoorwaarden te kennen lijkt het mij logisch om zijn contract niet te verlengen.
Jij ziet ze toch wel heel vliegen of wel heb je last van de warmte .... rozehnal vergelijken met schmisser ??
maar dan op ander manier ???
Heb soms me bedenkingen wie hier al op dit forum zit en wel kvo supporters zijn of mensen van de interne keuken die hier voor hun eigen belang of vriendjes praten