Opnieuw een West-Vlaamse derby in de Versluys Arena.
Tijdens deze laatste wedstrijd in PO1 neemt KVO het op tegen de buren van Club Brugge.
De Versluys Arena zal zo goed als vol zitten tegen Club aangezien KVO een actie doet....
Alle info hierover is te lezen op http://www.kvo.be/nieuws/de-laatste-thui...est-worden
Scheidrechters:
REF: DIERICK CHRISTOF
AR1: DE WEIRDT JO
AR2: DENS TOM
OFF4: VANDECAUTER PHILIPPE
OFF5: VISSER LAWRENCE
OFF6: VAN DRIESSCHE BRAM
05-14-2017, 01:37 PM (This post was last modified: 05-14-2017, 01:38 PM by jantje.)
als ik de naam Christof Dierick zie, denk ik altijd aan de 1-7 tegen Kortrijk
't is 't hopen dat Club er geen 7 komt maken , of we zijn weer belachelijk
zonder Milic - Marusic , dat wordt niet gemakkelijk
of zorgt El Ghanassy nog eens voor de verrassing in de 91ste minuut
05-17-2017, 09:01 PM (This post was last modified: 05-17-2017, 09:01 PM by Turbof.)
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we morgen Ovono tussen de palen zien. Maar ik vrees er beetje voor, heeft toch al enkele maanden niet meer gespeeld, dus of het dan zo'n cadeau is om hem te laten starten ... En breek je Dutoit zijn zelfvertrouwen dan niet helemaal af (voor zover ie dat heeft) ? Nu ja, doet er eigenlijk allemaal niet toe, zou fantastisch zijn om onze Didier in doel te zien tijdens zijn afscheidsmatch, volgens mij krijgt hij dan vleugels.
praktisch vraagje: wat gebeurt er met de credits op ons abonnement als we die niet helemaal hebben opgedronken? wordt dit overgezet naar volgend seizoen bij verlenging abonnement?
kavéé Wrote:praktisch vraagje: wat gebeurt er met de credits op ons abonnement als we die niet helemaal hebben opgedronken? wordt dit overgezet naar volgend seizoen bij verlenging abonnement?
Zal gewoon overgezet worden naar het volgend abootje.
Was nu ook al het geval met de verlenging van abonnement 2016-2017 naar PO1.