06-01-2017, 05:07 PM (This post was last modified: 06-01-2017, 05:14 PM by gintonic.)
krctoneren Wrote:Ik hoop oprecht dat jullie voldoende Europese verplaatsingen mogen meemaken om te beseffen hoe dat in andere landen geregeld wordt. Geen sprake daar van hokjesdenken, iedereen samen op dezelfde metro/bus/te voet naar het stadion en zo hoort het ook.
ben benieuwd dan blijkbaar zijn de scheidsrechters in europa league zo véél beter en kijk er wordt ook zelfs nooit gevochten.
Goede match gezien gisteren, Akpala toch op niveau, had misschien meer speelkansen verdiend afgelopen seizoen. Ook Jali komt er weer door. Die z'n contract loopt wel ten einde zeker?
Genk vond ik toch minder goed dan verwacht, het is toch duidelijk dat je niet te veel conclusies kan trekken uit die veredelde oefenmatchen die de wedstrijden in PO2 toch zijn.
Benieuwd naar de tegenstander in Europa, gezoen het feit dat we geen reekshoofd zijn zal het vrees ik wel een zeer kort avontuur worden.
Ook goed voor nieuwe sponsors binnen te halen , betere spelers zullen ook sneller komen
en in voetbal weet je nooit .... mc zei dat hij een betere ploeg zal samenstellen
dus ook super goed nieuws voor volgend seizoen
dus een vergiftigd geschenk is het niet hé
Gisteren goede eerste helft met Bruno en Siebe als opvallende spelers, El Ghanassi mooi doelpunt maar duidelijk iets te zwaar aan zijn buikje te zien.
Tweede helft minder goed te zien dat dit spelers waren die nog niet ingespeeld zijn op elkaar. Enige echte minpunt Bosschaerts, bijna een dom eigen doelpunt en dan
echt "k"lullig in duel bij het tegendoelpunt. Sorry maar met Lombaerts, Rozehnal, Godeau en eventueel de andere terugkerende verdedigers zal
hij ofwel op de bank of in de tribune mogen plaatsnemen
06-25-2017, 07:39 AM (This post was last modified: 06-25-2017, 07:42 AM by Strangeloaper.)
geertverbeke Wrote:Gisteren goede eerste helft met Bruno en Siebe als opvallende spelers, El Ghanassi mooi doelpunt maar duidelijk iets te zwaar aan zijn buikje te zien.
Tweede helft minder goed te zien dat dit spelers waren die nog niet ingespeeld zijn op elkaar. Enige echte minpunt Bosschaerts, bijna een dom eigen doelpunt en dan
echt "k"lullig in duel bij het tegendoelpunt. Sorry maar met Lombaerts, Rozehnal, Godeau en eventueel de andere terugkerende verdedigers zal
Voor mij was Bah opvallend aanwezig in de 2de helft. Jammer dat hij eerder klein is. Wij hebben een type Meité nodig.
Conte was beter dan Canesin op de flank. Laatste doelpunt was een pareltje. Niettegenstaande ze nog niet ingespeeld zijn op elkaar was er een zeer goede verstandhouding van Raijsel en Zivkovic bij laatste doelpunt. Inderdaad scoort El Ghanassi een zeer mooi doelpunt maar hij had al een aantal acties gedaan waarbij hij strandde op de verdediging. Geen oog voor zijn medespelers.
Na 1 dag enkele uren training voor het nieuwe seizoen en een 1ste oefen -"match ? "worden sommige spelers al afgekraakt en anderen opgehemeld . Het zelfde liedje dus als vorig seizoen toen Berrier werd belachelijk gemaakt , maar wel samen met zijn makkers ons de 4de plaats en een deelname in Europa bezorgde.
geertverbeke Wrote:Gisteren goede eerste helft met Bruno en Siebe als opvallende spelers, El Ghanassi mooi doelpunt maar duidelijk iets te zwaar aan zijn buikje te zien.
Bosschaerts is waarschijnlijk een nieuwe speler?Bossaerts ken ik wel ,die speler dat jij noemt?je kent de namen zelfs nog niet.+ die terugspeelbal was niet van Bossaerts ,je haalt de spelers gewoon door elkaar.haha ik wist niet dat Ozkan op Bossaerts lijkt .
Bossaerts is een jong opkomend talent die ervaring moet opdoen door meer te spelen,dat heeft Luc Devroe hem belooft voor dit seizoen,heeft ook al regelmatig goede wedstrijden gespeeld en dan op het eind van het seizoen opGent ,op Brugge en op Standard waar hij een doelpunt maakt en niemand iets hoort over zeggen ,maar als Rozehnal scoort dan is het groot feest,maar er zijn er velen die de fouten van Rozehnal niet zien oa thuis Eupen -uit Moeskroen-thuis Anderlecht vierde goal van den Theo-een owngoal en ga maar verder met zijn grote ervaring!!! .Bossaerts gaat voor KVO nog een grote som geld opbrengen