Tuurlijk is die Nu Nog een stap hoger ,37 en ervaring of 20 en op weg naar ervaring maken,is een groot verschil,maar dat snappen sommige van de Mourinho's,Pellegrini's en Guardiola's hier niet.zoek maar is in de jpl league een cv van 20 ? Je zal er niet veel vinden!
Hoe meer hij zal spelen hoe beter hij zal worden maar dan moeten ze hem ook de kans geven en niet na een mindere wedstrijd dan weer enkele weken op de bank zetten,want dan kunnen ze regelmatig verschillende spelers weken op de bank zetten en daar worden sommige niet beter van.
Toen Dimata vorig seizoen de eerste matchen voorkeur kreeg op Cyriac , Akpala en Pedersen dacht men dat Yves zot geworden was . Milic die enorm veel kritiek kreeg kon het zogezegd niet ,maar werd bij afwezigheid enorm gemist ,enz. .......... . Bossaerts heeft in de play offs enkele matchen meegespeeld en deed het in mijn ogen niet slecht alhoewel hij in de reguliere competitie in de 30 matchen misschien 100 minuten op het plein gestaan heeft.2 Van deze 3 heel jonge spelers hebben vorig jaar enorme progressie gemaakt . Nu zijn er opnieuw verschillende jongeren die moeten klaarstaan om door te breken , wat hopelijk lukt , maar nu al spelers bestempelen met goed of slecht vind ik verkeerd .
geertverbeke Wrote:Gisteren goede eerste helft met Bruno en Siebe als opvallende spelers, El Ghanassi mooi doelpunt maar duidelijk iets te zwaar aan zijn buikje te zien.
Tweede helft minder goed te zien dat dit spelers waren die nog niet ingespeeld zijn op elkaar. Enige echte minpunt Bosschaerts, bijna een dom eigen doelpunt en dan
echt "k"lullig in duel bij het tegendoelpunt. Sorry maar met Lombaerts, Rozehnal, Godeau en eventueel de andere terugkerende verdedigers zal
hij ofwel op de bank of in de tribune mogen plaatsnemen
Bosschaerts is waarschijnlijk een nieuwe speler?Bossaerts ken ik wel ,die speler dat jij noemt?je kent de namen zelfs nog niet.+ die terugspeelbal was niet van Bossaerts ,je haalt de spelers gewoon door elkaar.haha ik wist niet dat Ozkan op Bossaerts lijkt .
Bossaerts is een jong opkomend talent die ervaring moet opdoen door meer te spelen,dat heeft Luc Devroe hem belooft voor dit seizoen,heeft ook al regelmatig goede wedstrijden gespeeld en dan op het eind van het seizoen opGent ,op Brugge en op Standard waar hij een doelpunt maakt en niemand iets hoort over zeggen ,maar als Rozehnal scoort dan is het groot feest,maar er zijn er velen die de fouten van Rozehnal niet zien oa thuis Eupen -uit Moeskroen-thuis Anderlecht vierde goal van den Theo-een owngoal en ga maar verder met zijn grote ervaring!!! .Bossaerts gaat voor KVO nog een grote som geld opbrengen
Ik ben dat gezever over MIJNHEER Rozehnal zo beu als koude pap.
Zonder Rozehnal haalden we geen PO 1.
Punt andere lijn.
geertverbeke Wrote:Gisteren goede eerste helft met Bruno en Siebe als opvallende spelers, El Ghanassi mooi doelpunt maar duidelijk iets te zwaar aan zijn buikje te zien.
Tweede helft minder goed te zien dat dit spelers waren die nog niet ingespeeld zijn op elkaar. Enige echte minpunt Bosschaerts, bijna een dom eigen doelpunt en dan
echt "k"lullig in duel bij het tegendoelpunt. Sorry maar met Lombaerts, Rozehnal, Godeau en eventueel de andere terugkerende verdedigers zal
hij ofwel op de bank of in de tribune mogen plaatsnemen
Bosschaerts is waarschijnlijk een nieuwe speler?Bossaerts ken ik wel ,die speler dat jij noemt?je kent de namen zelfs nog niet.+ die terugspeelbal was niet van Bossaerts ,je haalt de spelers gewoon door elkaar.haha ik wist niet dat Ozkan op Bossaerts lijkt .
Bossaerts is een jong opkomend talent die ervaring moet opdoen door meer te spelen,dat heeft Luc Devroe hem belooft voor dit seizoen,heeft ook al regelmatig goede wedstrijden gespeeld en dan op het eind van het seizoen opGent ,op Brugge en op Standard waar hij een doelpunt maakt en niemand iets hoort over zeggen ,maar als Rozehnal scoort dan is het groot feest,maar er zijn er velen die de fouten van Rozehnal niet zien oa thuis Eupen -uit Moeskroen-thuis Anderlecht vierde goal van den Theo-een owngoal en ga maar verder met zijn grote ervaring!!! .Bossaerts gaat voor KVO nog een grote som geld opbrengen
Ik ben dat gezever over MIJNHEER Rozehnal zo beu als koude pap.
Zonder Rozehnal haalden we geen PO 1.
Punt andere lijn.
Idd !!!! soms denk ik dat er sommige bankzitters hier soms zelf op het forum zitten
Gaan we hier inderdaad alle fouten en gemiste kansen van alle spelers beginnen opsommen...dan nog komt David er als een van de besten uit ! Hij behoorde niet voor niets een zevental keer bij de ploeg van de week in sommige kranten, of die kennen er waarschijnlijk ook niet veel van... tja, als je het niet voor een speler hebt, zelfs soms onbegrijpelijk...
Mss een klein vraagje aan de beheerders van dit forum: kan er geen topic gemaakt worden onder de rubriek 'wedstrijden' over de oefenmatchen? Daarom niet allemaal apart maar één grote topic. Kunnen we het daar wat hebben over de voorbereiding.