Turbof Wrote:De nul gehouden zonder onze supertransfer die we nooit hebben nodig gehad ...
Jali / El Ghanassy: hopelijk geld maken van één van beide en verkletsen nu ze eindelijk op niveau zijn. Langer dan zes maanden zal het toch nie duren.
Milic verrassend genoeg op lb.
Trots op kavetje
Ik begrijp uw haat tegen sommige spelers niet .
Ook voor mij was het een verrassing dat Milic op de LB ??? stond , maar ik denk dat die nu eens heel goed is wakker geschud .
Als Jali niet wil bijtekenen zou hij misschien beter te gelde gemaakt worden , maar je mag gerust van mij aannemen dat uw vriendje en favoriet Jonckheere HEEL ZEKER GEEN waardige vervanger voor hem zou zijn .
Persoonlijk vind ik El GHanassy voor het ogenblik veel beter spelen dan vb. Canesin .
En U als gewezen trainer zo je mij eens moeten vertellen hoe een speler matchritme kan opdoen met enkel op de bank te zitten of om slechts af en toe een 10-tal minuutjes , als het kalf verdronken is , mag/moet invallen .
Ik heb tegen niemand haat. Maar het is nu eenmaal zo dat spelers als Jali en El Ghanassy pakken talent hebben maar dat het er omwille van mentaliteit veel te weinig uitkomt. Als zulke mannen dan weer op hun beste niveau spelen, moet je er gewoon van profiteren om ze ten gelde te maken, wetende dat het niet zal blijven duren, en dan vervangers halen die wel constant presteren.
Bovendien denk ik dat beiden ook maar 1 jaar contract meer hebben ?
En ik heb nooit gezegd dat Jonckheere een vaste waarde moet zijn. Wél dat je zulke streekjongens moet koesteren. Dat zijn spelers die perfect zijn om als 13de, 14de man te fungeren en ze zijn een soort van bindmiddel tussen club en fans. Zulke spelers zouden levenslang in een kern moeten zitten, idem voor een Capon . In elke topclub worden streekspelers gekoesterd , zelfs al zijn ze kwalitatief minder dan andere spelers, bij KVO worden ze afgebroken. Jammer.