fred Wrote:Je zitten hier allemaal op de kap van Lombaerts ,
Maar hebben jullie tomosivic bezig gezien das pas een ramp!!!
Die vent heeft mij nog nooit kunnen overtuigen!!!
Dat zou ik nu ook niet zeggen dat hij zo zwak was , maar doe toch eens andere schoenen aan !!!
Nog zoiets het heeft 3 dagen heel zwaar geregend en toch gaan we nog wa sproeien
Vorige match vond ik hem zeer goed maar stond links centraal nu rechts omdat mr Lombaerts in de ploeg kwam
Lombaerts heeft hem belachelijk gemaakt voor eigen plubliek .... die gaat wel gekwetst zijn en wat weg blijven denk ik
Jantje we waren te negatief in de voorbereiding voor sommige, wel nu hebben ze het antwoord 0-1 en 0-3 tegen de "kleine ploegjes "
Yves heeft die groep niet meer in de hand .... maakt ook terug grote fouten in ze vervangingen en opstellingen !! dat ontken ik niet , maar is zeker niet al zijn schuld ...je kan maar roeien met de riemen dat je voor handen hebt .... een bende vedetten is geen ploeg !!!
Toch eens benieuwd wat er gaat veranderen .....terug andere opstelling ??
Denk dat mc zelf eens ga moeten ingrijpen en eens met Devroe een woordje praten
Wat doet die Geeraerts daar de boel verzieken het heeft nog nooit zo slecht gegaan in de groep
Devroe .... nogmaals koopt een ploeg of zijn de centen van lukaku, marusic en dimata in mist opgegaan ? iedereen ziet dat we Lb en spits nodig hadden .... jij niet ?
Heel de voorbereiding is maat voor niets geweest als je de matchen tegen moekroen en w-b hier thuis ziet
En dan maar zagen dat er geen volk uit de zee komt kijken naar het voetbal enz.... blijkbaar laten de vips het ook al afweten .... zelfde verhaal tegen moeskroen !!
Sorry maar op Eupen zie ik ons ook niet winnen , ofwel moet je ingrijpen
je kan de trainer op straat zetten ( dat vind ik geen goeie beslissing )
Of je kan eerst beginnen met je kern op te kuisen en spelers van de hand te doen en andere aan te trekken !!! maar ja we zijn bijna eind aug . Beetje laat als je terug van nul moet starten
of gaan we terug alles bekijken en weer met alle druk richting Eupen trekken en ons nog dieper duwen ?
Alsof dat Geeraerts z'n schuld is.
Daarnaast zijn de centen van de uitgaande transfers niet in mist opgegaan, maar gezien onze grote schuldenlast is het niet verstandig om alles nu ineens weer uit te geven.
Het draait gewoon even niet, er is geen reden om alles nu negatief voor te stellen. Paar maanden geleden speelde we nog de bekerfinale en haalden we Europees in de Po's en nu zou alles slecht zijn omdat we 2 van de 5 matchen slecht hebben gespeeld.