Turbof Wrote:Toen ik hier maanden geleden zei dat Lombaerts een overbodige transfer was en veel te veel geld kost, kreeg ik hier weer alle banbliksems ter wereld over mij. Wel, is het nu duidelijk? Het is natuurlijk nog veel erger dan ik had verwacht, maar die mens is toch niet fit ? Hoe raakte die door de medische testen? Hadden wij niet de beste medische staf van Belgie? En je gaat me niet zeggen dat hij gisteren startte ipv Rozehnal omdat de trainer dat wilde hé. Zal wel van hogerop komen. Ik haalde het hier een tijd geleden ook al es aan, maar in hoeverre kiest Yves zelf nog zijn volledige ploeg ?
Marc Coucke wilde scoren met een mediatransfer en krijgt die boemerang nu toch wel in zijn gezicht terug. Transfers zijn tot nu toe een ramp, geen enkele directe meerwaarde bijgehaald. En duidelijk veel spelers die misnoegd rondlopen of al tijden geen niveau meer halen. Tabula rasa kan nog tot eind augustus.
En Tomasevic krijgt nu alle miserie over zich maar naast Rozehnal speelde die gewoon goed. Stond nu tegen z'n voet omdat Lombaerts in de ploeg kwam en glijdt dan nog ongelukkig uit ook.
En zonder Musona en , jawel, Berrier misten we ook creativiteit. Al vond ik wel dat El Ghanassy z'n best deed.
O ja, volgens sommigen ook geen waar wellicht maar transferbeleid van Zulte weer gezien? Zonder veel show gewoon weer heel slim ingekocht, vooral jong en Belgisch. Jongens als De Rijck, De Sart of Heylen, dat moet je halen, geen geklakkeerde ex-vedetten.
Wel turbof we hebben veel meningsverschillen maar wat je hier boven zet moet ik je 100% gelijk geven ,zo denk ik er ook over ..... paar spelers willen in de vitrine zetten voor €€€€€ en dan krijg je dat !!!