Keun Wrote:Begin er zo stilaan schijt van te krijgen van de interviews van Yves ... en Devroe
iedereen weet dat milic geen Lb is maar luc en Yves zien hem wel als Lb ... al twijfel ik dat Yves geen Lb wil ? milic stond vorig seizoen bijna nooit Lb ...was hij de beste stond marusic altijd op ze plaats op rechts !!! Yvestje moet ja knikken en zwijgen voor ze baas
Dirk denk je nu echt dat wij bende kleuters zijn .... proto , Lombaerts en een berrier komen gewoon niet naar Oostende om voor een kleine 7000 man te spelen als er geen boter bij de vis is !!
Al die praat van eind seizoen van we gaan de kern doorlichten en we gaan versterkt eruit komen , Yves verdient een betere ploeg .... in mijn ogen zijn we sterk verzwakt ipv verstrekt .... lukaku hebben we nooit kunnen vervangen als Lb al deed marusic het als rb het daar uitstekend
Een polyvalente speler als marusic en een dimata , 2 werkers vervang je niet zomaar !
Maar we hebben tijd genoeg had en werden er dik voor betaald voor de transfers dus dit kan het zeker niet zijn !
Of zitten we diep in het rood door onze abo's van 99€. ??? Straks herhaalt de geschiedenis zich .... nieuwe tribune en al onze goeie spelers weg en vechten om erin te blijven met onze nieuwe tribune
Beste Keun ,
1) Op zuiver verdedigend vlak vond ik persoonlijk Lukaku niet zo goed , Hij was door zijn snelheid veel beter op de flank en dan nog als Siani hem wilde aanspelen ( heb ik 2 jaar geleden meermaals gepost ).
2) Door de nieuwe , Hoogstnodige nieuwe tribune en kleedkamers , konden we onze 1ste Europese match in eigen stadion spelen en door het confort konden we veel nieuwe sponsors aantrekken en daardoor ons budget optrekken tot een kleine € 20.000.000 .
3) Marusec op de LB was een noodoplossing door de kwetsuren of schorsingen van Tomasevic en Milic , maar was daardoor een verzwakking van het middenveld .
4) Er werd ook veel geinvesteerd in beloftevolle jongeren die nog moeten rijpen .
5) Dat ik € 99 schreef voor een abonnement was mijn fout ik bedoelde wel €199 .
6)En door de kwetsuur van uw beste " VRIEND _ VEELVERDIENER " Berrier wordt die in mijn ogen het meest van al gemist .
7) Vergeet ook niet dat er velen zijn die denken hogerop te kunnen en na een paar jaar met hangende pootjes terugkomen ik denk maar aan El Ghanassy ,Cyrriac , Akpala , enz. ......................................... . Dit waren geen einde cariere spelers .
4) Een echt goeie LB moet ook naar KVO willen komen .