10-17-2017, 12:42 PM
http://www.kvo.be/nieuws/adnan-custovic-...er-van-kvo
Custovic blijft T1 tot op het einde van seizoen 2018-2019.
Hopelijk komt er een goede vervanger van Gino Caen.
Custovic blijft T1 tot op het einde van seizoen 2018-2019.
Hopelijk komt er een goede vervanger van Gino Caen.
MARCO Wrote:HOOG TIJD dat er duidelijkheid komt over trainer ...Het is zichtbaar dat de spelers er onder Custovic zekers voor gaan en gezien we in een overgansjaar terechtgekomen is kan ik verstaan dat er heel wat mensen vinden dat hij de coach moet blijven.
Persoonlijk denk ik ook dat het een overgangsjaar is maar zou toch niet het risiko nemen om met een coach in zee te gaan met weinig ervaring .Voor men het weet blijft men laatste staan en dat zou rampzalig zijn . Ik heb ook soms nostalgie naar de jaren waar we met kleine groep naar KVO trokken op verplaatsing in derde klasse maar moet toch toegeven dat dit met coucke gouden jaren zijn (PO1,bekerfinale,marseille...) en dit dank zij iemand die als voorzitter toch een echt rood/groen/geel hart heeft .
Custovic is een zware risicofactor en ik neem als voorbeeld toch bepaalde opstellingen . In genk was eerste helft (door een te verdedigende 3 5 2 ) gewoon rampzalig en gelukkig heeft genk daar niet van geprofiteerd . Bijgestuurd aan de helft maar toch had dit slecht kunnen aflopen . Zelfde scenario tegen brugge (opstelliing in de eerste helft was gewoon slecht waardoor brugge overal tussen de linies kon doorgaan en voor gevaar zorgen ).Hier ook bijgestuurd maar had gerust 1-3 kunnen geweest zijn en dan was het heel snel al over en out . Ik kan mij ook niet inbeelden dat ozkan op training pannen van het dak speelt en hem dan inbrengen op cruciaal moment is moeilijk te snappen .
Men kan natuurlijk bij elke trainer opmerkingen maken maar om uit de onderste regionen weg te geraken denk ik dat ervaring nodig is en dat we dan misschien zelf nog iets kunnen bereiken (PO2 finale,goede bekercompetitie).