Keun Wrote:Eerst kijken wie de bezoekers binnen liet !! er waren nog veel kvo supporters die zelfs geen kaart konden bekomen
omdat alles al weg was door de clubmannen
Keun, dat probleem met de bezoekers in de A-tribune is zo oplosbaar. Koop je volgend jaar enkele abonnementen in de A-tribune en start een campagne, zodat andere KVO-supporters dat ook doen, want :
- zo sponsor je KV Oostende;
- en kan je voor topmatchen kaarten ter beschikking stellen van die vele KVO supporters...
Wat betreft dat laatste kan ik je nu reeds vertellen dat je die KVO supporters niet zal vinden, want anders zat de Versluys Arena elke thuismatch vol en was er voor elke thuismatch plaats te kort. Buiten die memorabele match tegen Marseille speelde KVO dit seizoen nooit voor een vol huis...
M.a.w. je zal enkel voor topmatchen 'zogezegde' KVO-supporters vinden voor je A-tribune-kaarten. M.a.w. je zal voor topmatchen enkel mensen vinden, die een topploeg willen zien spelen en eigenlijk geen KVO-supporter zijn.
By the way, hier is reeds uitgelegd hoe die Club Brugge supporters terecht komen in de A-tribune. Dus stop met emmeren (en ja, ik weet al dat Emmers ooit bij Anderlecht speelde).
Dat Club Brugge supporters dikwijls arrogante eikels zijn, dat weet ik ook. In de match tegen Club Brugge zaten er enkele exemplaren voor mij in de D...
Met 30€ per match in de hoofdtribune ga je ook geen nieuwe supporters aantrekken hé... ;-)
Best dat ward geen nieuw publiek moet aantrekken of het is al dood voor hij begint
En idd 30€ voor ticket terwijl je al voor 99€ het goedkoopste hebt
Ward jij bent ook zo ééntje met dat kabeljauw verhaal zeker ... van waar komen de laatste jaren al de nieuwe supporters uit dan ??
Er kunnen er nog veel bij , maar zeggen dat we op onze top zitten geloof ik niet
En emmeren .... hier zeggen ze erte fretten bij het ostends volk