Koene Wrote:Ik denk dat een mengeling van deze zaken toch echt wel een oplossing kan zijn. Daarbij, ik denk dat in de C2 de mensen die op hun eigen plaats zitten wel op een paar handen te tellen zijn. Toch rond mij zit haast niemand op zijn plek. Dus dat t kan is al een beetje bewezen. Het heeft even geduurd voor niemand meer klaagt dat men recht staat, nu nog dit afwerken.
Maak idd van de C1,2,3 vrije plaatsen. Meld dat ook vroeg genoeg, laat de mensen dan kiezen of ze er blijven of als ze er vertrekken. Geef ze een mooie korting op de nieuwe plaatsen en probeer er familieabonnementen te slijten , zodat B en A eventueel voller lopen.
Vraag aan de blijvers in de C als ze iemand willen meebrengen, geef die nieuwe het eerste jaar 5 consumpties op zijn drankkaart..
Voer de fancard in (zoals in Brugge, zoals in andere stadia) en geef de mensen die deze aankopen evenveel korting op iets anders. Nog ideeën nodig, KVO?
Er is een simpele oplossing , namelijk , vermits een abonnement goed is voor minstens 20 wedstrijden ( 15 gewone thuismatchen reguliere competitie + PO's) wat uitkomt op minder dan € 10 per match in 1ste klasse zou ik een abonnement € 100 opslaan en van de volledige C een staantribune maken . Daarbij zouden de " zitters " van de C verhuizen naar de nieuwe hoofdtribune voor dezelfde nieuwe prijs in de C .
Dan zouden de " staanders " in de C zoveel vrienden als ze willen kunnen uitnodigen voor amper € 15 per match , en dit in 1ste .
Daarbij zou in de nieuwe tribune minder plaats zijn voor vb. Bruggelingen , Anderlechtsupporters , Gentenaars en Antwerpenaren .
Tevens zou dit bij mijn weten geen grote financiële catastrofe zijn voor KVO .
Je moet minstens 8000 zitplaatsen hebben voor de Europese licentie
Die zitplaatsen zijn er maar veel " staanders " blijken niet te begrijpen dat een zitje dient om te zitten en om sommige heethoofden wat te kalmeren .