04-11-2018, 03:52 PM (This post was last modified: 04-11-2018, 03:53 PM by Keun.)
geertjekvo Wrote:
Gaston Wrote:Bij andere clubs staat de sfeertribune vol jonge gasten, bij ons is er een strijd tussen oudgedienden die op hun gemak willen kijken vanaf een goedkope zitplaats en jong geweld dat beruchte sfeergroepen wil kopiëren.
Dat wringt al jaren. Daar had misschien iets aan gedaan kunnen worden bij de verbouwing.
Volgens mij missen we een staantribune.
Zever in zakjes of pakjes, terwijl dat zootje ongeregeld "probeerden" te zingen van Eupen en KV unided waren het de oudgedienden
die begonnen te zingen van We Are KVO en opeens deed gans de C mee. Vraag me soms af hoeveel van diegenen die hier kommentaar
geven in de C of misschien op KV zitten.
Denk dat die zo genaamde groep 031 nog goed meevalt ....buiten een paar die er altijd over willen gaan , ik kijk terug naar de onze tribune in Marseille ,we stonden als één blok achter onze ploeg in de hell van Frankrijk en ja zei (031) nam het voortouw maar wat is 031 zonder dat de rest meedoet .. niks !
Ik vond de sfeer beter als zei in het kooitje zaten maar moet je andere mensen uitmaken omdat ze niet volgen ....nee
Zit ook al wat jaren in de C en de staantribune was tof tot ze een doelpunten maakten de bovenste duwden dan en heel de boel naar beneden is er een oplossing om van de c2 een staanvak te maken ? Dan terug minder inkomsten en dit moest voor de voor verkoop van het nieuwseizoen dus te laat
Zie callant geen nieuwe tribune zetten zoals mc het deed ....Kan Versluys geen jeste doen
Ik zie niet echt hoe je dat opgelost geraakt ofwel nemen ze ergens anders plaats in een andere tribune en proberen ze daar de boel mee te krijgen ..... maar vechten onder elkaar trekt op niks
Er zitten daar kleine kinderen en oudere mensen ....
We gaan begin mei eens zien hoeveel plaats erover is in de C2 denk dat we gaan verschieten hoeveel plaatsen er in de c nog leeg gaan staan