04-11-2018, 01:57 PM (This post was last modified: 04-11-2018, 01:57 PM by Gaston.)
geertjekvo Wrote:
Gaston Wrote:Bij andere clubs staat de sfeertribune vol jonge gasten, bij ons is er een strijd tussen oudgedienden die op hun gemak willen kijken vanaf een goedkope zitplaats en jong geweld dat beruchte sfeergroepen wil kopiëren.
Dat wringt al jaren. Daar had misschien iets aan gedaan kunnen worden bij de verbouwing.
Volgens mij missen we een staantribune.
Zever in zakjes of pakjes, terwijl dat zootje ongeregeld "probeerden" te zingen van Eupen en KV unided waren het de oudgedienden
die begonnen te zingen van We Are KVO en opeens deed gans de C mee. Vraag me soms af hoeveel van diegenen die hier kommentaar
geven in de C of misschien op KV zitten.
Wat is er zever? Dat er al jaren wrijving is tussen anciens en de zogenaamde 031?
Als je niet samen in een vak kunt staan of zitten, dan moet er een oplossing gevonden worden en dat gaat niet lukken als alle partijen geen duimbreed toegeven.
Met Eupen heb ik niks op, maar enkel pro KV supporteren als er over die united-toestand gezongen wordt, dat lost ook niks op. Integendeel.
Dit moet als volwassen mensen uitgeklaard worden en dat lukt niet zonder goede wil van beide kanten.