12-19-2018, 04:09 PM
(12-19-2018, 01:25 PM)dirk Wrote:Dat gebrek aan zuivere passing is algemeen gekend hoor.(12-19-2018, 08:51 AM)Gaston Wrote:(12-18-2018, 09:36 AM)ratatouille Wrote: Er is meer aan de hand dan een falende aanval . Na zeven maanden Gertje en Franky hebben we nog altijd geen ploeg.
Ik sluit me volledig aan bij de analyse van Lucje.
Als je voorin geen aanspeelpunt hebt die de bal kan bijhouden en op het middenveld is er niemand die met eenvoudige maar zuivere passing het spel kan verleggen, dan kom je in de problemen.
Aan teamspirit lijkt het me niet te ontbreken. Laten we dus geen spijkers op laag water zoeken.
Misschien kunnen Marquet, Jonckheere (?) en De Sutter het probleem helpen oplossen en anders moeten we hopen dat de staartploegen niet aan een sterke remonte begonnen zijn.
(12-19-2018, 01:25 PM)dirk Wrote:Inderdaad , het ontbreekt ons aan zuivere passing .De bal vooruit stampen op hoop van geluk zou uit den boze moeten zijn , maar noem mij buiten Lombaerts nog eens 2 spelers waarvan de passing aanvaardbaar is ( d.i. minimum 50% goed ) . Ik heb dit reeds verschillende keer gepost maar de zogezegde kenners wisten of zagen dit niet . De bal bijhouden bij een slechte voorzet is al praktisch onmogelijk enin het wild vooruittrappen al helemaal niet .(12-19-2018, 08:51 AM)Gaston Wrote:(12-18-2018, 09:36 AM)ratatouille Wrote: Er is meer aan de hand dan een falende aanval . Na zeven maanden Gertje en Franky hebben we nog altijd geen ploeg.
Ik sluit me volledig aan bij de analyse van Lucje.
Als je voorin geen aanspeelpunt hebt die de bal kan bijhouden en op het middenveld is er niemand die met eenvoudige maar zuivere passing het spel kan verleggen, dan kom je in de problemen.
Aan teamspirit lijkt het me niet te ontbreken. Laten we dus geen spijkers op laag water zoeken.
Misschien kunnen Marquet, Jonckheere (?) en De Sutter het probleem helpen oplossen en anders moeten we hopen dat de staartploegen niet aan een sterke remonte begonnen zijn.
Verschillende mede-supporters hebben mij dat ook al verteld.
Je zou eens moeten weten hoeveel keer ik mij tijdens een match hieraan erger.