03-05-2019, 11:43 PM (This post was last modified: 03-05-2019, 11:45 PM by oostendenaar.)
(03-04-2019, 05:38 PM)Ward Wrote:
(03-04-2019, 09:44 AM)jantje Wrote: ik denk dat het volgend seizoen iets moeilijker zal worden om goede spelers te overtuigen naar KVO te komen.
iedereen spreekt altijd over de negatieve erfenis van Coucke ,
doch zou het ook niet door Coucke komen dat sommigen naar KVO wilden komen ,
nu dat blijkt dat we een degradatieploeg zullen worden
gaat het wellicht niet zo aantrekkelijk werken
Verheyen wil nu 4 / 5 echte versterkingen
hij had een sterke ( Bjelica) maar kon er niet mee omgaan
Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren
Jantje,
Je bent in hetzelfde bedje ziek als Keun.
Wat tomeloos stoort is jullie inuendo.
Is het de omroeper niet, dan is het de trainer.
Bjelica mag dan een talentvolle speler zijn, maar het is een nogal moeilijk karakter. Bij zowat elke ploeg waar hij ooit speelde was er herrie. Zo ook bij KV Mechelen, waar hij laatst speelde voor hij naar KVO kwam. Maar voordien ook al in Nederland...
Daaruit besluit jij dan maar dat "Verheyen wil U19/U21......... jongetjes die luisteren".
Gewoon beneden alle peil!
Helemaal akkoord. Bjelica had bij elke ploeg wel problemen dus dan ligt het idd niet aan de ploeg, maar aan de speler.
Al bij al valt het seizoen m.i. wel mee. Halve finale beker en de redding. Met echt wel de zwakste kern sinds we zijn gepromoveerd. In de aanval en op het middenveld was het een combinatie van gebrek aan technisch vernuft, creativiteit en niemand met scorend vermogen.
Ben eens benieuwd wat het tussenseizoen zal brengen. Hopelijk kunnen ze mits saneren toch enkele meerwaardes halen.
(03-03-2019, 07:44 AM)Keun Wrote:
(03-02-2019, 09:05 PM)MARCO Wrote: Er is in mijn opinie geen twijfel dat Verheyen en Broos dit jaar een dikke onvoldoende behaald hebben resp. als trainer en als sportief directeur .
Het was voor beiden wel hun eerste jaar (in een moeilijke job)en daarom moeten we ze wel in alle eerlijkheid wat krediet geven maar beiden hebben volgend jaar duidelijk iets recht te zetten.
Als je volgend seizoen verder gaat met Samson en Gert vrees ik dat er nog weinig naar ons stadion zullen afzakken om z'n voetbal te zien... Dat is mij mening
Respectloos. Maar dat zijn we natuurlijk al gewoon.