04-02-2019, 05:49 PM
(04-02-2019, 06:44 AM)Ward Wrote:Ward,(04-01-2019, 10:02 AM)jantje Wrote:(04-01-2019, 09:22 AM)Gaston Wrote: Ze zijn weer bezig, de zogenaamde supporters die hun eigen club zo veel mogelijk naar beneden willen halen.
Nu met een scheve redenering over de prijs van de abonnementen.
De ene lanceert, à la Breitbart, een zoveelste "alternatieve waarheid" over de abonnementen die zogezegd duurder worden en de andere, wiens batterijen lopen op gal en vergif, kan weer als een dolgedraaid speeltje op zijn trommeltje beginnen kloppen.
Ik vraag me af in welke mate die 2 hun eigen shit geloven.
best dat er hier maar twee zitten , je zou eens moeten lezen op facebook
Facebook is dan ook de riool, waar al het vuil door gaat...
(04-01-2019, 09:22 AM)Gaston Wrote: Ze zijn weer bezig, de zogenaamde supporters die hun eigen club zo veel mogelijk naar beneden willen halen.
Nu met een scheve redenering over de prijs van de abonnementen.
De ene lanceert, à la Breitbart, een zoveelste "alternatieve waarheid" over de abonnementen die zogezegd duurder worden en de andere, wiens batterijen lopen op gal en vergif, kan weer als een dolgedraaid speeltje op zijn trommeltje beginnen kloppen.
Ik vraag me af in welke mate die 2 hun eigen shit geloven.
Gaston,
Allereerst bedankt voor je terechte opmerking.
Voor mijn part mogen beide heren verdwijnen naar Facebook. Wedden dat dit forum dan achteraf weer tot leven komt. Een hoop interessante posters, die hier de voorbije jaren verdwenen zijn, komen dan hopelijk terug. En sowieso zullen de discussies de doorsnee supporter van KVO niet meer afschrikken met dat gezeur over Coucke, dat gezeur over liefst gratis voor niks, enz...
Ik discussieer graag over ons KVOtje. Maar net als al wie hier niet meer post of durft of wil posten, discussieer ik niet graag met posting 'freaks' die vooral 'freaks' zijn.
By the way, ik kon je opmerking over Breithart best smaken. Breithart gaf de US of A een 'pussy grabbing' president. Dear Lord verlos ons op dit forum van Breithart toestanden...
Ward
Ik zie niet in waarom jantje en Keun volgens U naar Facebook moeten verhuizen.
Iedereen is vrij om op dit forum iets te posten, en als de inhoud je niet aanstaat of je bent niet akkoord geef je best een reactie of lees je niet verder : dat maakt een forum juist boeiend.
Het zou nogal saai zijn moest iedereen dezelfde mening hebben : allen voor het "grote gelijk" , laat maar ,.......
Voorts vind ik je opmerking dat het "freaks" zijn er wel wat over.
Voor de rest even goede vrienden