12-03-2019, 10:32 AM (This post was last modified: 12-03-2019, 10:54 AM by Gaston.)
(12-03-2019, 09:59 AM)fonzie Wrote: ...Nu de toestand van KVO breed in de media wordt behandeld is het tijd dat de supporters ook de druk verhogen. Een open brief uitgaande van de supportersfederatie zou dan ook wenselijk zijn. ... We moeten beroep doen op zijn eergevoel. Dat hij nu maar eens toont dat hij nog altijd een KVO hart heeft. Of zal hij zeggen dat dit niet meer zo is. Wij moeten een oproep doen dat hij tot een vergelijk komt met de huidige voorzitter dit om het voortbestaan van KVO in de hoogste klasse te garanderen. Dat moet hij doen voor de club en zijn supporters want zij zijn het hart van de club. Doet hij dit niet en verdwijnt de club dan zal hij door gans de KVO gemeenschap als de verantwoordelijke worden beschouwd. Ik vraag mij af of hij dat op zijn geweten wil hebben. Er moet dus dringend een open brief in alle media komen waarin de supporters oproepen dat MC tot toegevingen wordt gevraagd.
Dat vind ik dus ook, fonzie.
Je merkt in de pers dat er zeer weinig sympathie is voor KVO (noch voor Coucke). Ze zijn enkel geïnteresseerd in het smeuïge verhaal en het tegen mekaar uitspelen van de partijen. Daar mogen we ons niet aan laten vangen.
We kunnen onze boosheid wel ventileren, maar daar schieten we niks mee op.
Praten en tot een vergelijk komen. Dat is de weg die bewandeld moet worden.
Ook nog even verduidelijken dat ik Coucke niet terug wil als voorzitter. Als hij zich inschikkelijk opstelt is hij voor mij opnieuw welkom, ... als supporter.