11-08-2020, 06:49 AM (This post was last modified: 11-08-2020, 06:53 AM by tim2pin.)
Frederik Jäkel zou een rugblessure hebben (gehad)?
Anderzijds never change a winning team zeker? De vraag is wie zou je eruit halen voor wie?
Thiam zie ik, eens die opnieuw fit is, wel in de roulatie raken om Sakala eens te wisselen als die erdoor zit of z'n dagje niet heeft, want een Sakala-doublure misten we wel.
Jäkel zie ik ook wel in de roulatie komen want Hendry lijkt me toch ietwat 'blessure-gevoelig' (kleine kwaaltjes zo af en toe).
Bätzner zit reeds een paar weken in de vaste selectie maar zou dit dan een wisselmogelijkheid zijn voor Hjulsager of D'arpino? Want om VDD of Mcgeehan af te lossen in hun rol lijkt Bätzner me fysiek (lees powerplay) iets te licht? Toch verwacht ik wel wat van Bätzner.
Patoulidis lijkt me type Bätzner maar met zijn 19 jaar een wissel op de toekomst? (ze zijn trouwens allemaal nog piepjong é )
Wat betreft Sibbick, werd die er niet bijgehaald in een 'vlaag van paniek' zo een een paar dagen voor de eerste competitiematch, toen lagen Hendry én Jäkel in de lappenmand (Capon ook dacht ik?) en had je als centraal duo enkel Teathe en Tanghe die tot dan nog geen enkele professionele wedstrijd hadden gespeeld ... wonderwel is het duo Teathe - Tanghe meteen van speeldag 1 een schot in de roos gebleken, daartussen staat nu nog een herstelde en goed spelende Hendry waardoor Sibbick een beetje op de achtergrond is terecht gekomen? Nee?
Allez gameday vandaag, hopelijk kunnen we de lijn van de competitie tot dusver doortrekken tegen Club dan wil ik het wel nog eens zien. Kooomaaaaaaan Kaaaavvvééééé !!