tim2pin Wrote:Je hebt een beetje hetzelfde verhaal met Capon op rechts é, zijn beiden niet (meer) die flankvreters van lijn tot lijn. Inzet en energie ga je ook van Skulasson krijgen maar dan moet je misschien Skulasson en Jelle zetten of Ndicka en Capon, zodat je zeker één opkomende flank hebt (die dat ook aankan) of in functie van wie voor hen staat.
Maar begrijp me niet verkeerd Ndicka heeft een grote 'moteur' en zal zeker nog stappen zetten maar op dit moment vind ik hem van de startende 11 degene die het minst hoge niveau haalt.
Als we dan toch over iets moeten 'ertefreten' é want ik vind KVO heel goed en leuk spelen, alle spelers op hun manier brengen wel iets bij. Die Blessin is toch een krak.
Ndicka zijn positiespel is niet zo goed ,wat tot gevaarlijke situaties aanleiding geeft , maar kan daarin groeien. Zijn fysiek is top . Hendry was ook boos op hem bij een bepaalde situatie.
Skulasson heeft meer ervaring en zijn voorzetten zijn scherp.
Volgende matchen opteer ik voor Skula.
Ndicka zijn aanvallende rushes zijn soms echt wel knap maar zijn positiespel is nu nog een probleem.
Een bijkomend probleem is dat hij heel snel is in zijn aanvallende impulsen maar toch een stuk trager loopt als hij terug in verdediging een man moet gaan terughalen..Heel eigenaardig.
Misschien heeft dit te maken met het feit dat hij VEEL liever aanvalt en bij verdedigen zijn motivatie kleiner is....