(04-04-2021, 06:50 AM)josée Wrote: Wanneer zullen ze eens ref Smet wreken , die plezante heeft ons al veel punten gekost , heb je dat woord al gehoord " belangen vermenging"
Kijk ik begin serieus te geloven in een complottheorie. Op Moeskroen wordt door de VAR een geldig doelpunt afgekeurd. Gelukkig scoren we daar nog de winning-treffer door een blunder van de doelman. Anders waren we ginder al 2 punten kwijt.
Gisteren missen we 2 kansen in het begin van de match en krijgen we het deksel op de neus. VAR grijpt in bij aangesloten bal op Hendry, keurt daarna ook nog een geldig doelpunt af. Was zelfs tenminste strafschop voor duwfout op Dhaese. De VAR maakt scheids attent op de por van Gueye met rood als gevolg.
Ik geef grif toe, we zagen een inspiratieloos KVO met een aantal spelers die echter onder hun waarde presteerden, kan gebeuren trouwens. Uitgekookt Waasland won verdiend. Maar ... de VAR heeft ook een serieuze hypotheek gelegd op het verder verloop van de reguliere competitie. Zonder Jäkel (terecht rood) , Gueye hoe veel weken zal die krijgen ? Wie zal hem vervangen ? Kvasina en Thiam konden mij weinig bekoren. Tanghe Covid in quarantaine, Hendry hoe ernstig is zijn kwetsuur. Blessin zal misschien moeten toveren achteraan indien enkel Capon en Theate beschikbaar zijn.
Er moeten sowieso 4 teams van de G6 Play-off 1 spelen. Ze hebben veel teveel invloed op onze competitie. Van mij part mogen ze alle 6 een BeneLiga opstarten. De overige clubs gaan er dan een spannende competitie van maken waar er misschien minder geld mee gemoeid maar eerlijker en spannender.
Terugkomend op gisteren die Frei vind ik een slimme spits en vind die persoonlijk ook beter dan de onze.