07-31-2021, 04:03 PM (This post was last modified: 07-31-2021, 04:15 PM by pinanti.)
(07-31-2021, 11:55 AM)carlo Wrote: Hoor ik ook bij die bende keffers???
In elk geval moet ik bekennen dat ik niets ken van voetbal want mijn kritiek op Hubert blijkt nu niet terecht, of is het juist de kritiek die hem wakker geschud heeft?
Het zijn blijkbaar geen "keffers" maar "krefters"
Hubert heeft 2 zéér mooie reddingen gedaan.
(07-31-2021, 10:59 AM)oostendenaar Wrote:
(07-30-2021, 09:23 PM)Ward Wrote:
(07-30-2021, 08:38 PM)oostendenaar Wrote: Zalige overwinning! En Ambrose zal een meerwaarde zijn, bende krefters
Hopelijk is Ambrose inderdaad een aanwinst!
En wat betreft die 'bende krefters', daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dat het 'krefters' zijn, daar heb je 101% gelijk in. Dat het een 'bende' is, daar ga ik helemaal niet mee akkoord. Het gaat over enkelingen, die dit forum compleet kapot gepost hebben met hun gezaag, gekreft, enz...
Heb inderdaad overdreven in de euforie van de overwinning, waarvoor m’n excuses.
Al bij al wel een zeer belangrijke 3-punter tegen een club die vroeg Europees speelt en er dus alles aan heeft gedaan om in deze fase van het seizoen al top te zijn. Had ik echt niet verwacht.
Respect voor je reactie , oostendenaar ! !
In de euforie van een overwinning kan ik ( zeker na zo een overwinning ) ook eens overdrijven : bij een 3-4 stand staat de adrenaline zeer hoog : we zijn allemaal mensen met emoties.
Inderdaad zeer belangrijke driepunter tegen een titelkandidaat. Wat mij vooral opviel was de mentale weerbaarheid van KVO : veel ploegen zouden bij een 2 -0 na 30 minuten in Genk de kopjes laten hangen , en dan krijgen we een 4 - 0 of 5 -0.
Daar zie ik de hand van Blessin in.