11-21-2021, 08:08 PM (This post was last modified: 11-21-2021, 09:00 PM by Keun.)
(11-21-2021, 07:42 PM)markos Wrote: Interview Brecht Capon was de nagel op de kop.
Een serieus gebrek aan kwaliteit en dan heb je dit resultaat.
Paul Conway zat in de tribune en hopelijk ging zijn ogen en straks zijn buidel open.
We moeten nu hopen op anderen om zelf niet in de problemen te geraken.
We mogen niet kijken naar de spelers maar ik vraag mij af wanneer Fortes eindelijk zal tonen wat hij waard is.
Voor mijn part mag die terug naar Lens.
Wanneer krijgt Hubert een echte doublure?
Mekkeraar Gueye scoorde niet en over Kvasina gaan we maar zwijgen. Ambrose liep er ook maar bij voor spek en bonen.
GG mag dringend op zoek gaan naar wat verkoopmateriaal...
Markos heel juist wat hier boven staat
Brechtje 33j en beste man van het veld zegt genoeg en de max dat hij rechtuit was nogmaals ik vind het jammer voor Blessin dat ze hem een hoopje afdankers gaven en hoopte weer big money uit te slaan enige waar ze nog geld gaan uitslaan is met Blessin ze vertrek en die komt eraan geloof me.... Dan is direct 2de klasse waar die spelers nog te zwak zullen zijn
Fortes en medley kunnen zelfs daar niet mee, ik kan geen 1 aanwinst noemen die werkelijk aanwinst is zoals een hendry, ze hebben ons gewoon kaal geplukt dan krijg je zulke uitslagen, nogmaals mooi van Brechtje dat hij het ook duidelijk maakte