02-09-2022, 09:10 PM (This post was last modified: 02-09-2022, 09:14 PM by oostendenaar.)
(02-09-2022, 06:09 PM)danny2 Wrote: Liever Atanga dan Gueye !!
Is het geen tijd dat de trainer z'n probleem uitpraat en onze topschutter terug in de basis plaatst of hebben we teveel punten ,dacht het niet !
Atanga stond niet in de spits, speelde als rechtsback. Dus het was Gueye of Ambrose denk ik. En ik vond Ambrose niet slecht, loopt z’n meters, laat zich goed terug zakken,..
Overigens vond ik het vandaag wel een goede wedstrijd van KVO, moesten in feite 2 keer scoren met D’Haese en Ndicka.
Zeer goede wedstrijd van Hubert ook. Als Scherpen komende wedstrijd in doel staat, dan weten we dat het is omdat het moet van Brighton.
(02-09-2022, 08:17 PM)markos Wrote:
(02-09-2022, 07:56 PM)pinanti Wrote: Man van de match : Hubert.
Klopt, die Scherpen zal uit zijn pijp moeten komen.
De match kon alle kanten uit. De wissels kwamen veel te laat, vond die Atanga niet echt goed.
Waarom D'Arpino eraf voor Koziello?
Capon heeft opnieuw zijn meerwaarde bewezen.
Zoals vermeld hierboven, Markus en Gueye zullen het moeten uitpraten.
Denk dat als er nieuwe T1 komt Gueye wel zal presteren...
Markus had Atanga moeten vervangen door Gueye. Een spits juist achter de spitsen...
We hadden het moeilijk op de rechterflank, ook omdat D’Haese m.i. verdedigend weinig goed heeft gedaan vandaag. Dan had ik toch niet iemand van de rechterflank weggehaald.
Atanga stond ook tegen de beste voetballer van Zulte.
Maar vrees ook wel dat het geen voetballer is voor eerste klasse, heeft wel veel tijd nodig en z’n passing is ook ondermaats. Zal ook wel de reden zijn waarom hij amper speelde.