(02-13-2022, 07:46 AM)Turbof Wrote: Schoofs een beenhouwer noemen (omdat ie ooit eens Palaversa van het veld trapte?) Maar wel Rocha in de ploeg willen. Schoofs is een betere voetballer dan Rocha ooit zal zijn. Welke meerwaarde heeft die nu al gebracht dit seizoen? Volgens mij speelt ie gewoon niet omdat ie niet goed genoeg is. Laat staan dat we er miljoenen voor zouden krijgen.
Enige wat je kunt zeggen is dat de rest dat ook niet is. Koziello, Amade, Mcgeehan, Padoulidis, Atanga, Batzner. Allemaal of te jong of te plat. Of allebei. Ik wissel ze allemaal directa tegen Vandendriessche en Hjulsager.
Achterin idem. Theate en Hendry vervangen door Medley en Fortes. Skulason gewoon niet vervangen.
Kortom, te weinig kwaliteit in alle linies, zwak gewerkt door Ganaye en zijn data experts.
Nog een geluk dat er in januari ietwat werd gecorrigeerd met Sakamoto en Duncan.
Gelukkig pakten we int begin veel punten (toen nog met Theate en/of Hendry) of we stonden waar Seraing nu staat. Dat zal wellicht onze redding zijn.
Niet akkoord voor wat betreft Rocha..Die is in mijn ogen toch een heel stuk beter aan de bal dan bvb
Koziello,atanga,padoulidis...die geregeld invallen en hij heeft ook betere conditie.