(08-29-2022, 04:21 PM)Turbof Wrote: Welk gelijkaardig profiel voor Hornby moest er dan inkomen Lucsje? We hebben dat gewoon niet.
Ik vond de wissels behoorlijk logisch. Yves kan er niet aan doen dat die wissels dan zwaar teleurstellen. Zwakke Atanga en Sakamoto, Mcgeehan weinig bijdrage.
Te veel kaf bij het koren. Grote kern maar veel (middel)matige spelers. Heeft Rocha nu al es drie matchen gespeeld waarvan je denkt dat is een goede speler?
En toch hebben we bij momenten weer uitstekend gevoetbald. Nee, Yves haalt echt wel maximum uit deze (beperkte) kern.
Inderdaad er was geen gelijkwaardig alternatief voor Hornby maar toch paar kleine opmerkingen over yves zijn wissels.
Batzner zat er volgens mij absoluut niet door toen hij vervangen werd en ik zou die er dus wel opgelaten hebben.Iemand die er wel doorzat vanaf min 60 was robby en die werd dan niet vervangen.
Sakamoto inbrengen was logisch maar niet op die plaats ,weg van de vleugel nl iets tussen robbie en atanga.. Hij liep compleet verloren op die plaats want dat is echt een vleugelspeler.