kohae Wrote:Wauw! Knappe prestatie, bij momenten echt flitsend!
Wel een dringende oproep: gelieve in het vervolg dergelijk overwicht om te zetten in doelpunten. Persoonlijk ben ik grote fan v een beetje spanning. Maar als mijn pa elke match 5 jaar gaat verouderen, houdt de mens het geen hele competitie vol ?
Alle gekheid op n stokje: knappe teamprestatie, zalig sfeertje. Opnieuw een heerlijke voetbalavond, proficiat!
Blij ook dat Michiel na de match al op t veld stond, hopelijk valt zijn blessure mee. Al dient het gezegd: sterke Berrier gezien vanavond.
Maak je geen zorgen. Ik zal het wel een competitie volhouden en haalt ons KVtje dit jaar geen prijs in de competitie, dan staan we straks toch in het Guinness Book of Records 2016 als de club met de oudste supporter in de wereld ROFL
Hopelijk valt het al bij al nog mee met Jonckheere. Wat positief is dat we dit jaar veel beter gewapend zijn tegen tegenslagen, schorsingen, enz... (Akpala i.p.v. Cyriac, Berrier i.p.v. Jonckheere, Antunes i.p.v. Lukaku, enz...). En ook dat we tijdens de match zelf in staat zijn om ons spel aan te passen bij vervangingen.