Turbof Wrote:Ben ik eigenlijk één van de weinige fans die onze TD eens ter discussie wil plaatsen ivm transfers? Veel geld besteden, veel namen halen, nog meer namen die op de bank zitten, maar geen grinta, geen vechtlust en laat dat net de waarden zijn die bij KVO passen. Ik durf stellen dat we PO I spelen dankzij het geld van de voorzitter, maar niet zozeer dankzij onze goede transferpolitiek. Oke, een Cyriac is een aanwinst maar daar betaal je dan ook een mooie prijs voor. Maar Locigno, Blazevic, Loemba, Cornet, Saviour, ... ? Voor Milic betaalden we veel geld, Godeau werd erbij gehaald ... Enfin, maar eens melden hé, blijkbaar delen er velen die mening niet. En spijtig om zien dat een Schutterke het moet aftrappen ten voordele van enkele pseudovedetten. Past niet meer in het plaatje van de namenpolitiek zeker? En keun, je noemt het hier zelf, 'vedetten'. Ewel , dat is net het probleem.
Alé turbof versta me
idd je hebt gelijkt Devroe heeft volgens mij héél veel aandeel in wat nu gebeurd !!!
Dat we de 4de plaats terecht komen is mooi .... met zo investeren in ploeg en trainer enz ...niet verwonderlijk
Kijk maar eens wie achter ons staat en bekijk hun kern eens met de onze !! ( buiten standard ) die lieten het liggen in het begin maar hebben wel de beker !
Ik ben ook zeer blij waar we gekomen zijn op plaats 4 , herfstkampioen ... maar nu heb je volgens mij de reactie zoals vele hier zeggen kijk eens van waar we komen ..... oké iedereen weet het !! kijk van waar man city komt , klein stadion in 2de en kijk nu moeten zei ook altijd zeggen als ze verliezen .... in den tijd van 2de was iedereen content
Mc is duidelijk ook niet tevreden en ben echt blij met ze tweets wat die gaan heel vlug rond !!!
vele spelers worden niet graag terecht gewezen door hun baas , maar hij betaal ze er wel heel vet voor !!!
Ik ben van dag 1 al geen fan van Devroe sorry
na ze interview op play sport ... heb ik het zeker gehad
Gewoon eens kijken hoeveel punten hij haalt op ze rapport met het brengen van onbekende spelers
Van de 10 ...zitten er mss 3 a 4 in maar dan ook niet direct weer spelers die super zijn en voor veel geld kan verkopen naar het buitenland
Welke achterstand moeten we altijd weg werken als er spelers naar de Afrika cup trekken
wetend dat die mannen graag veel te laat en vermoeid terug komen
Kan zo nog lang door gaan .... maar dat brengt ons geen stap verder ! op naar Gent en hopen op puntje
3de keer goeie keer