Scheids floot nochtans niet slecht, bij die ene fase waarop KVO werd teruggefloten was de bal aan het rollen. Logisch dat hij dat fluit, is de taak van een scheids. In de tweede helft floot hij ook af toen ze snelle vrije trap wilden nemen, maar hij had wel gezegd dat ze moesten wachten op fluitsignaal. Maar bij die fase vond ik ook wel dat je ons het voordeel mocht geven om die vrije trap snel te mogen nemen. Sinds die spuitbussen zie je quasi geen snelle vrije trappen meer (ook niet bij andere scheidsrechters), is spijtig, want minder voordeel uit je vrije trap.
Ik vond ons gisteren niet zo goed spelen, het was vaak toch iets te slordig. Ik denk dat er toch wat stress was bij de spelers. Tomasevic lijkt me wel een meerwaarde, enkele niveau's hoger dan Godeau toch. Ook tevreden over Antunes, offensief minder dan Lukaku, maar verdedigend goed, Diaby kon er niks tegen.
Wel een zeer knappe goal, zowel Proto, Canesin, Siani als El Ghanassy deden het perfect.
Is nog vroeg op het seizoen, maar denk wel dat we PO1 mogen/moeten ambiëren.
Mooie tribune, als binnen enkele jaren ook kant aquarium wordt vernieuwd zullen we een prachtig stadion hebben. Als we dan eventueel op een 10000-tal plaatsen komen, ook perfect qua capaciteit.