08-15-2016, 12:58 PM (This post was last modified: 08-15-2016, 01:47 PM by Ward.)
kohae Wrote:Matig qua voetbal, maar toch genoten van de match: de spanning, intensiteit en inzet (vooral in 2e helft) maken veel goed. En met wat geluk (heel lichte penalty, maar waarschijnlijk optelsom van de voorgaande fases) komt klasse dan toch bovendrijven. Héél knappe 2e treffer, zowel qua voorbereiding als de kanonskogel van Marusic zelf.
Siani zal content zijn dat de ploeg zich zo dubbel heeft geplooid om zijn knullige fase voor de openingstreffer uit te wissen. Vond hem voor de rest degelijk spelen, maar als je punten verliest, blijft zo'n fase toch hangen.
Dimata vond ik gisteren sterk. Blijft nog wat ongelukkig in de afwerking, maar hij werkte gisteren enorm hard. Tot op het einde opjagen, gaten trekken (en niet een beetje, maar aan 100% sprint). Hij begint ook intelligenter te worden in duel, dat wordt volgens mij een topper!
Zat achteraf nog te denken over die gele kaart van Proto. Op het moment zelf dacht ik dat hij heel onprofessioneel deed, maar achteraf beschouwd misschien net het omgekeerde: als hij er geen "fase" van maakt, kan die speler van Moeskroen gewoon inwerpen en staat Silvio kansloos in niemandsland. Nu houdt hij met veel show de boel op, pakt een kaart, maar staat wel rustig in doel bij de inworp... Overdreven gedoe of ervaring en professionalisme: blijkbaar een fijne grens ;-)
Ik hield mijn hart vast bij de show van Proto. Was volgens mij ervaring en professionalisme, maar kwam met zijn hoofd vervaarlijk dicht bij dat van Markovic. Al was Markovic ook niet helemaal onschuldig in die fase...