kohae Wrote:Ik snap niet dat Siani hier met de vinger wordt gewezen. Na het rood v Jonckheere speelde hij een uur helemaal alleen centraal op het middenveld, tegen 2 man v Beveren. Die mens heeft onwaarschijnlijk hard geknokt om de boel recht te houden, maar werd echt wel aan zijn lot gelaten. Gelukkig kwam VDD toch nog in de ploeg om het evenwicht te herstellen.
Verder uitstekend debuut v Bossaerts!
Siani is niet de spelmaker ...dat is het probleem , in het systeem dat wij spelen heb je zo iemand nodig ( gelijk een kums enz...)
dat kan Siani jammer genoeg niet .... waarom draait het niet vooraan omdat de aanvoer veel te lang duurt
een berrier kan dat wel in één tijd spelen (wat er met berrier aan de hand is ?? Yves gaat wel ze reden hebben )
Vorig seizoen vroeg ik al eens vervanger voor Siani ..... mss hem eens laten rusten kan wonderen doen
ik vind hem ook een heel toffe vriendelijke gast ...maar daarmee win je geen wedstrijden
Canesin ,el ghannasy en musona .... terechte opmerking van Yves komen verdedigen hebben ze geen kaas gegeten gisteren
wat was iedereen blij om bossaerts aan het werk te zien !!! kuiste zelfs werk van tomasevic op .... heel sterk debuut !!
dusenne is al vergeten !! we hebben beter materiaal in huis