carlo Wrote:Voor diegenen die al zo lang op Berrier zijn kap zitten omwille van zijn loon ... gelezen in de pers: Franck Berrier, de man met het meest magische penseel van de Belgische voetbalcompetitie?
Voor mij: heel zeker, geen enkele andere eerste klasse club heeft dergelijk speler in huis.
Aan diegenen die liever Jonckheere hebben: heeft hij meegespeeld? EEén keer gezien bij een spectaculaire interceptie maar voor de rest totaal onzichtbaar!
Hoeveel keer geeft hij een pass in één tijd ? Dat kan hij niet, moet altijd eerst de bal controleren en ronddraaien om te weten naar waar hij gaat spelen en dat is voor 75% achteruit.
En als je dat penseel maar vijf keer op vijftig matchen gebruikt. Is dat dan niet veel te weinig ?
Zag je ook de titel in het laatste nieuws ? Eindelijk Berrier stond er. En ik kan je nog enkele artikels tonen waarin er wordt getwijfeld aan het rendement van berrier. Dus als je toch met de kranten afkomt, meld het dan ineens allemaal he .
En ja, laat ons Jonckheere afbreken, een gast van hier die er altijd zijn kop voor legt. EN die trouwens op de zes speelt en wellicht opdracht krijgt om voor de Defensie te blijven. Dus je vergelijking slaat nergens op. Denk je trouwens dat Berrier zou renderen zonder spelers in zijn rug die het vuile werk opknappen ? Een zes die onzichtbaar is, speelt.meestal zijn match.
Wanneer ga jij een keer stoppen om commentaar te geven over het gebrek aan kwaliteit van Berrier en over zijn volgens jou te hoge salaris ? Iets positief over hem zeggen moet waarschijnlijk heel veel zeer aan je lippen doen. Was hij maar Westvlaming geweest, zou jij hem wel de meest talentvolle speler van kvo gevonden hebben. Iedereen op dit forum weet ondertussen dat jij een Berrier hater bent, het is niet meer nodig om in al je posts dat te herhalen. Ik ken Berrier persoonlijk en hij is een heel aangenaam, vriendelijk, introvert en modest familieman die probeert echt zijn best te doen. Deze man verdient ten minste zoveel respect als de andere spelers.
Je hoeft niet op deze post te reageren, ik zal je aantwoord toch niet lezen want je domme commentaar interreseert mij en de meeste mensen op dit forum absoluut niet meer!